  • 111. Data: 2010-01-05 09:01:20
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-04 15:47, *Kuba (aka cita)* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Stwierdzenie "n ie kupuj samochodu na F" już daaaawno jest nieaktualne.

    Ktoś Ci nakłamał - nadal je stosuję :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 112. Data: 2010-01-05 16:59:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Mirek Ptak wydusił z siebie te słowy:

    > Dnia 2010-01-04 14:17, *Kuba (aka cita)* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > Polubiłbyś też w benzynowym :)

    pewnie, już nie raz zdązylem polubić :) niestety teraz musze męczyć sie z
    lewarem
    ps. choć turbonenzyny jeszcze nigdy nie mialem.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 113. Data: 2010-01-05 16:59:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Moon wydusił z siebie te słowy:

    > nie, nie zdaję sobię sprawy, bo nie jestem "winny".
    > czep się tramwaju, albo autobusu z dieslem.

    no i wlasnie tak sie konczą próby dyskusji z Toba...

  • 114. Data: 2010-01-05 17:00:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Moon wydusił z siebie te słowy:

    > chyba ci coś wstrzykują, bo nic delikatniejszego nie mogę ci napisać.

    już wszytsko, co mi potrzeba, o Tobie wiem
    Pozdrawiam
    PLONK :D

  • 115. Data: 2010-01-05 17:02:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    The_EaGle wydusił z siebie te słowy:

    > Jak można mówić o charakterystycznym dźwięku mondeo skoro w wersji
    > dotyczącej topicu jest tam łącznie 3 lub 4 rózne jednostki diesla.
    > Wiec proszę nie pitol jak potłuczony. Są tam silniki rodem z transita
    > a są CR 3 generacji i jak piszesz że dla ciebie to wszystko jedno to
    > ta dyskusja traci po prostu sens...
    > EOT

    przecież ta częsc wątku dotyczy silnika 2,0TDCI ... wiec se nie eotuj, tylko
    czytaj kontekst.

  • 116. Data: 2010-01-05 17:03:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Brzezi wydusił z siebie te słowy:

    > S60 i 407 sa to juz samochodu klasy sredniej-premium, odpowiednik np.
    > Audi A4

    tak na marginesie to wg mnie te klasyfikacje aut są o kant dupy rozbić

  • 117. Data: 2010-01-05 19:01:02
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@d...com> napisał w wiadomości

    > W mondeo jest ten sam silnik 136KM co w S40/V50/C30 i V70 a tutaj masz
    > dowód:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine#2.
    0_2
    > i tutaj osprzęt wtryskowy jest ten sam. Przynajmniej tak wynika z katalogu
    > który mam przed nosem i gdzie mogę sobie dobrać wtryskiwacze do każdego z
    > tych silników - SĄ IDENTYCZNE.

    Dokładnie tak. Ale w Mondeo ten silnik montowany jest dopiero od 2007 roku.

    > Starszej generacji silniki 2.0 tdci 130KM to inna para kaloszy i nie mówię
    > o tym silniku.

    Tak, to jest zupełnie inny silnik.

  • 118. Data: 2010-01-05 19:55:16
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > The_EaGle wydusił z siebie te słowy:

    > przecież ta częsc wątku dotyczy silnika 2,0TDCI ... wiec se nie eotuj,
    > tylko czytaj kontekst.

    W Mondeo były montowane 4 silniki 2.0 TDCi. O mocach: 115, 130, 136 oraz 140
    KM.
    Zdecyduj się, o którym piszesz.

    Jurand.

  • 119. Data: 2010-01-05 20:41:58
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał

    > S60 i 407 sa to juz samochodu klasy sredniej-premium, odpowiednik np. Audi
    > A4

    407 w klasie premium? No, no...

    ZK

  • 120. Data: 2010-01-05 21:16:21
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Kuba (aka cita) wrote:
    > Moon wydusił z siebie te słowy:

    > no i wlasnie tak sie konczą próby dyskusji z Toba...

    jakiej "dyskusji"?
    chcesz mi wmówić jakiś kretynizm i nieprawdę.
    czy ty myślisz, że ja nie rozumiem po polsku?

    moon