  • 11. Data: 2010-05-29 18:51:44
    Temat: Re: Co wybrać?? Jaką platforme ??
    Od: "Piotr" <b...@g...pl>

    > Napisz co chcesz osiagnac i co ogladac.

    A co mozna osiagnac siedzac przed telewizorem?

    P.

  • 12. Data: 2010-05-29 19:47:22
    Temat: Re: Co wybrać?? Jakš platforme ??
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sat, 29 May 2010, Piotr wrote:

    | A co mozna osiagnac siedzac przed telewizorem?

    panowie , mlodziez czyta !!!

  • 13. Data: 2010-05-30 10:52:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > piłki nożnej nikt w tyk kraju nie ogląda ;-)

    Tylko ruskie filmy zapewne?

  • 14. Data: 2010-05-30 10:52:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > polskiej piłki zapomniałeś dodać ;)

    Ale ja nie pisałem tylko o polskiej.

  • 15. Data: 2010-05-30 10:53:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrni01o7a.b1b.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Jedno i drugie reżyserowane.

    Jasne.
    A najwięcej wiedzą o tym ci, co to ruskie filmy oglądają, a nie piłkę.

  • 16. Data: 2010-05-30 13:48:11
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > to tak jakbys zadal pytanie: jaki kupic samochod, nie okreslajac do
    > jakich celow ma sluzyc!
    >
    > Napisz co chcesz osiagnac i co ogladac.

    hehe. wlasnie to mialem na mysli zeby wyciagnac jakas ciekawa dyskusje.
    nawet niezla wyszla a z zalozenia mialo byc jak na innych grupach np
    pl.misc.samochody :))
    chyba jednak zostanie c+ komfortowy. ta polska pilka niestety zwycieza no i
    premiership, ligue 1, primeradivision a i czasami na film jakis sie trafi :)
    no i najwazniejsze!! dostane tuner PVR na pól roku gratis :)))))))))))))))
    a potem moge zrezygnowac zeby nie placic 20 zl miesiecznie :)) no i na tym
    stanelo w rozmowie/targowaniem z konsultantem

    pzdr
    GL

  • 17. Data: 2010-05-30 16:06:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 30.05.2010 12:52, Cavallino pisze:

    > Tylko ruskie filmy zapewne?

    ani ruskich, ani amerykaskich.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 18. Data: 2010-05-30 16:07:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 30.05.2010 12:53, Cavallino pisze:

    > Jasne.
    > A najwięcej wiedzą o tym ci, co to ruskie filmy oglądają, a nie piłkę.

    po kilku ostatnich meczach chyba te ruskie filmy lepiej wypadają ;-)

  • 19. Data: 2010-05-30 16:44:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "glang" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci news:

    > no i najwazniejsze!! dostane tuner PVR na pól roku gratis :)))))))))))))))
    > a potem moge zrezygnowac zeby nie placic 20 zl miesiecznie :)) no i na tym
    > stanelo w rozmowie/targowaniem z konsultantem

    Sprawdz jeszcze czy tunera HD bez dysku nie dadza Ci za 0 zl na zawsze.
    Jesli tak, to ma to wiecej sensu niz pvr na 6 m-cy.

  • 20. Data: 2010-05-30 16:45:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > po kilku ostatnich meczach chyba te ruskie filmy lepiej wypadają ;-)

    A jakie to ostatnio mecze widziałeś?
    Real-Barcelona czy Chelsea-MU?