-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ka2r8k$s2k$1@mx1.internetia.pl>
<50c5d039$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<50c61861$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
<ka5ksa$2tpt$1@adenine.netfront.net>
<50c65bad$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<50c65de4$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <50c65de4$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Co wybrać
Date: Mon, 10 Dec 2012 23:17:29 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 121210-0, 2012-12-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 34
Message-ID: <50c65f7a$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.48.102
X-Trace: 1355177850 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26703 83.23.48.102:62454
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475626
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:50c65de4$0$1217$6...@n...neostrada
.pl...
> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:50c65bad$0$26695$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> Użytkownik "Ivam" <f...@W...fm> napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:ka5ksa$2tpt$...@a...netfront.net...
>>> W dniu 2012-12-10 18:14, Cavallino pisze:
>>>> Warto się uczyć na błędach innych (taniej jest), więc im więcej ludzi
>>>> da
>>>> się przestrzec przed powtórzeniem mojego z zakupem Renault, tym lepiej.
>>>> To żaden stereotyp, czysta praktyka.
>>>
>>> Ojciec miał clio, żona 19. Bez większych problemów.
>>>
>>> A Ty co? Laguna czy jak?
>>
>> Megane.
>> Bodajże 16 awarii w ciągu 3,5 lat (od nowości).
>>
>> Pod koniec miesięcznie kosztowała tyle (naprawy), ile następne auto przez
>> 6 lat.
>
> Ja miałem clio z 1994, kupione w 1997. W 1999 naprawy (poza standardowymi
> klockami czy płynami) kosztowały mnie 6,5 kafla. Pozbyłem się w 2000 i
> kupiłem corollę. Miałem ją do 2009 i przez dziewięć lat wydałem na naprawy
> 90 zł (naprawa radia).
> W clio psuła się głównie elektryka i zawieszenie, silniki i skrzynia bez
> zastrzeżeń (poza żłopaniem oleju).
Czyli wiesz o czym mowa.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.12 23:22 Ivam
- 11.12.12 09:57 Kamil 'Model
- 11.12.12 13:11 jerzu
- 11.12.12 16:24 Alpines
- 11.12.12 16:28 AZ
- 11.12.12 22:07 Dman666
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=