  • 21. Data: 2009-01-16 13:15:09
    Temat: Re: Co warto zainstalować na komórce? [Nokia E51 - Symbian]
    Od: " bitri" <b...@N...gazeta.pl>

    witam,
    gorąco polecam skyfire.
    uszanowanie

  • 22. Data: 2009-01-16 14:21:34
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Błażej ni au koto ha itsumo tanosii

    > A kto tu pisze o 7650 lub 6600?

    Zrozumienie że w S60 1st i 2nd Edition nie można wybrać pisania po
    polskawemu i ten programik jest wręcz niezbędny, a modele to jedynie
    przykłady, przerasta?

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 23. Data: 2009-01-16 14:41:52
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    bitri pisze:
    > witam,
    > gorąco polecam skyfire.
    > uszanowanie

    Ale na liście obsługiwanych fonów nie ma Nokii E51.

    Pozdro
    WOJtek

  • 24. Data: 2009-01-16 15:56:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    Clawfinger pisze:

    > Ale na liście obsługiwanych fonów nie ma Nokii E51.

    ale wazne, ze dziala (v.beta)
    a na liscie jest E51
    http://get.skyfire.com/index.php?utm_campaign=organi
    c&utm_medium=website&utm_source=corporate&utm_conten
    t=both
    i kliknij na Symbian

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 25. Data: 2009-01-16 15:56:25
    Od: AL <a...@s...tam>

  • 26. Data: 2009-01-16 18:19:20
    Od: Big Brother <b...@g...pl>

    ALEX Lodzermensch pisze:

    > Zrozumienie że w S60 1st i 2nd Edition nie można wybrać pisania po
    > polskawemu i ten programik jest wręcz niezbędny, a modele to jedynie
    > przykłady, przerasta?

    W temacie jest wyraźnie napisane Nokia E51. Czytanie ze zrozumieniem
    przerasta?

    --
    Big Brother

  • 27. Data: 2009-01-16 19:21:31
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Big Brother ni au koto ha itsumo tanosii

    > W temacie jest wyraźnie napisane Nokia E51. Czytanie ze zrozumieniem
    > przerasta?

    Pytanie było wyraźnie zadane po co ten program. Przerasta?

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 28. Data: 2009-01-16 20:08:52
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 15:21:34 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Błażej ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zrozumienie że w S60 1st i 2nd Edition nie można wybrać pisania po
    > polskawemu i ten programik jest wręcz niezbędny, a modele to jedynie
    > przykłady, przerasta?

    Widzę, że Ciebie przerasta przeczytanie tekstu autora wątku i piszesz co Ci
    do głowy przyjdzie. A czy na temat to nie ważne. Gratuluje.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 29. Data: 2009-01-17 07:21:42
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Błażej ni au koto ha itsumo tanosii

    > Widzę, że Ciebie przerasta przeczytanie tekstu autora wątku i piszesz
    > co Ci do głowy przyjdzie. A czy na temat to nie ważne. Gratuluje.

    Pytanie było po kiego ten program. To że w kwestii E51 jest zbędny to widać.
    Ale w kwestii starszych Symbianów jest przydatny, a wręcz niezbędny. Bo tam
    się nie da ustawić pisania po polskawemu. I wtedy takie programy są
    potrzebne. Podobnie jak autoblokada klawiatury. Domyślam się że E51 ma ją w
    standarcie, ale ja muszę używać JJL KeyLock. Tak dla naprzykładu
    A co do autora wątku jak widać nie może zrozumieć że Symbianowe smartfony to
    nie tylko 3rd Edition. 1st i 2nd mają sporo niedoróbek i wtedy takie
    programy są niezbędne do łatania braków.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 30. Data: 2009-01-17 09:18:55
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> napisał

    > Pytanie było po kiego ten program. To że w kwestii E51 jest zbędny to widać.

    Jeśli widać, po kiego drążysz temat?

    > Ale w kwestii starszych Symbianów jest przydatny, a wręcz niezbędny.

    To poszukaj sobie wątku ze starszym symbianem i tam popisuj się swoją wiedzą.

    > Bo tam się nie da ustawić pisania po polskawemu. I wtedy takie programy są
    > potrzebne.

    To wie każdy od conajmniej kilku lat, Ameryki nie odkryłeś.

    > Podobnie jak autoblokada klawiatury. Domyślam się że E51 ma ją w standarcie,
    > ale ja muszę używać JJL KeyLock.

    Ale nikogo nie interesuje w tym temacie co ty musisz używać,

    > A co do autora wątku jak widać nie może zrozumieć że Symbianowe smartfony to
    > nie tylko 3rd Edition. 1st i 2nd mają sporo niedoróbek i wtedy takie programy
    > są niezbędne do łatania braków

    Ty się kiedyś nauczysz pisać w temacie? Kogo interesuje 1st czy 2nd? Ciebie?