  • 31. Data: 2009-01-17 09:57:40
    Temat: Re: Co warto zainstalować na komórce? [Nokia E51 - Symbian]
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    tomaa33 ni au koto ha itsumo tanosii

    > Jeśli widać, po kiego drążysz temat?

    > To poszukaj sobie wątku ze starszym symbianem i tam popisuj się swoją
    > wiedzą.

    Bo ty tak powiedziałeś?

    > To wie każdy od conajmniej kilku lat, Ameryki nie odkryłeś.

    Jak widać nie każdy.

    > Ale nikogo nie interesuje w tym temacie co ty musisz używać,

    To było jedynie dla naprzykładu, ale widać zbyt trudne dla ciebie

    > Ty się kiedyś nauczysz pisać w temacie? Kogo interesuje 1st czy 2nd?
    > Ciebie?

    Cały czas piszę w temacie

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 32. Data: 2009-01-17 13:03:51
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> napisał

    > Cały czas piszę w temacie

    To wymień jeszcze z 200 aplikacji na 1st lub 2nd, które nie są potrzebne w e51 i
    wmów wszystkim, że to na temat.