-
1. Data: 2013-04-26 14:13:16
Temat: Co warto dłubnąć przy okazji wymiany sprzęgła i dwumasy?
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
Pacjent to octavia 2 2006 1.9 bxe, przebieg 233,8 tys. Za jakiś czas
zapewne padnie sprzęgło i/lub dwumasa, zastanawiam się co jeszcze
warto by przy okazji takiej demolki załatwić? Może coś przy skrzyni,
bo będzie dostęp? Nic innego mi w zasadzie do głowy nie przychodzi,
ale może coś doradzicie.
L.
-
2. Data: 2013-04-26 14:25:28
Temat: Re: Co warto dłubnąć przy okazji wymiany sprzęgła i dwumasy?
Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>
W dniu 2013-04-26 14:13, Lisciasty pisze:
> Pacjent to octavia 2 2006 1.9 bxe, przebieg 233,8 tys. Za jakiś czas
> zapewne padnie sprzęgło i/lub dwumasa, zastanawiam się co jeszcze
> warto by przy okazji takiej demolki załatwić? Może coś przy skrzyni,
> bo będzie dostęp? Nic innego mi w zasadzie do głowy nie przychodzi,
> ale może coś doradzicie.
>
> L.
>
moze uszczelniacz walu wymienic. rozrusznik zregenerowac. wysprzeglik
tez mozesz obejrzec jesli wystepuje.
-
3. Data: 2013-04-26 14:26:03
Temat: Re: Co warto dłubnąć przy okazji wymiany sprzęgła i dwumasy?
Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>
W dniu 2013-04-26 14:25, h.w.d.p. pisze:
> W dniu 2013-04-26 14:13, Lisciasty pisze:
>> Pacjent to octavia 2 2006 1.9 bxe, przebieg 233,8 tys. Za jakiś czas
>> zapewne padnie sprzęgło i/lub dwumasa, zastanawiam się co jeszcze
>> warto by przy okazji takiej demolki załatwić? Może coś przy skrzyni,
>> bo będzie dostęp? Nic innego mi w zasadzie do głowy nie przychodzi,
>> ale może coś doradzicie.
>>
>> L.
>>
>
> moze uszczelniacz walu wymienic. rozrusznik zregenerowac. wysprzeglik
> tez mozesz obejrzec jesli wystepuje.
a i lozysko podporowe walka sprzeglowego.
-
4. Data: 2013-04-26 14:34:08
Temat: Re: Co warto dłubnąć przy okazji wymiany sprzęgła i dwumasy?
Od: ZIWK <w...@o...pl>
W dniu 2013-04-26 14:13, Lisciasty pisze:
> Pacjent to octavia 2 2006 1.9 bxe, przebieg 233,8 tys. Za jakiś czas
> zapewne padnie sprzęgło i/lub dwumasa, zastanawiam się co jeszcze
> warto by przy okazji takiej demolki załatwić? Może coś przy skrzyni,
> bo będzie dostęp? Nic innego mi w zasadzie do głowy nie przychodzi,
> ale może coś doradzicie.
>
Wymienić - bo to żaden koszt:
Simmeringi - wału korbowego, wałka sprzęgłowego i półosi.
Olej w skrzyni biegów - jeśli nie był ostatnio wymieniany
Dokładnie sprawdzić:
osłony przegubów półosi i przekładni kierowniczej.
Elastyczne przewody hamulcowe
Wszystkie tuleje zawieszenia
Poduszki silnika - szczególnie tylną
--
/\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\
-
5. Data: 2013-04-26 18:47:08
Temat: Re: Co warto dłubnąć przy okazji wymiany sprzęgła i dwumasy?
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
On 26 Kwi, 14:25, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:
> wysprzeglik tez mozesz obejrzec jesli wystepuje.
Wymieniony, tzn. pompka przy skrzyni, chyba że jeszcze jest jakiś
kawałek wysprzęglika?
L.
-
6. Data: 2013-04-26 21:03:10
Temat: Re: Co warto dłubnąć przy okazji wymiany sprzęgła i dwumasy?
Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>
W dniu 2013-04-26 18:47, Lisciasty pisze:
> On 26 Kwi, 14:25, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:
>> wysprzeglik tez mozesz obejrzec jesli wystepuje.
>
> Wymieniony, tzn. pompka przy skrzyni, chyba że jeszcze jest jakiś
> kawałek wysprzęglika?
no jest jeszcze pompka pod pedalem ale to nie ma zwiazku ze zwalaniem
skrzyni.
-
7. Data: 2013-04-28 23:40:43
Temat: Re: Co warto dłubnąć przy okazji wymiany sprzęgła i dwumasy?
Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
On 04/26/2013 02:13 PM, Lisciasty wrote:
> Pacjent to octavia 2 2006 1.9 bxe, przebieg 233,8 tys. Za jakiś czas
> zapewne padnie sprzęgło i/lub dwumasa, zastanawiam się co jeszcze
> warto by przy okazji takiej demolki załatwić? Może coś przy skrzyni,
> bo będzie dostęp? Nic innego mi w zasadzie do głowy nie przychodzi,
> ale może coś doradzicie.
>
> L.
A jaki jest kosz usługi? zdjęcia i założenia skrzyni?
-
8. Data: 2013-04-29 07:37:07
Temat: Re: Co warto dłubnąć przy okazji wymiany sprzęgła i dwumasy?
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
On Apr 28, 11:40 pm, "m...@i...pl" <m...@i...pl>
wrote:
> A jaki jest kosz usługi? zdjęcia i założenia skrzyni?
Robocizna wymiany sprzęgła i dwumasy to pewnie jakieś 4 stówki, nie
wiem dokładnie. Samo zdjęcie skrzyni pewnie ciut mniej, musiałbym się
dopytać.
L.
-
9. Data: 2013-05-01 11:37:20
Temat: Re: Co warto dłubnąć przy okazji wymiany sprzęgła i dwumasy?
Od: "uPemek" <...@...x>
Lisciasty <l...@p...pl> naskrobał(a):
> On Apr 28, 11:40 pm, "m...@i...pl" <m...@i...pl>
> wrote:
>> A jaki jest kosz usługi? zdjęcia i założenia skrzyni?
> Robocizna wymiany sprzęgła i dwumasy to pewnie jakieś 4 stówki, nie
> wiem dokładnie. Samo zdjęcie skrzyni pewnie ciut mniej, musiałbym się
> dopytać.
W jakim regionie Polski te ceny?
W Gdańsku to było 500zł* min zanim zdążyłem powiedzieć o AWD, wtedy było
600-800zł*.
* - tylko zakładam że to ceny brutto ;-)
Pozdr
PS. W kwestii Twojego pytania wysprzelik i uszczelnienia do inspekcji, te
elementy żyją bardzo długo
-
10. Data: 2013-05-04 02:10:27
Temat: Re: Co warto dłubnąć przy okazji wymiany sprzęgła i dwumasy?
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Sun, 28 Apr 2013 23:40:43 +0200, "m...@i...pl"
<m...@i...pl> wrote:
>A jaki jest kosz usługi? zdjęcia i założenia skrzyni?
Nie wiem ile u kolegi powyżej, ale w Warszawie koszt wymiany sprzęgła
(koło dwumasowe, tarcza, docisk, wysprzęglik) w Mondeo MK3 to 2100 PLN
(robocizna + graty). Po odjęciu ceny części (Allegro) robocizna to
jakieś 500 PLN.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145