-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q4f8ds$ct7$1@node2.news.atman.pl> <q4gem4$4m1$1@node1.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<5c6cee70$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
In-Reply-To: <d...@g...com>
Subject: Re: Co w praktyce oznacza akumulator AGM?
Date: Wed, 20 Feb 2019 19:35:05 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 30
Message-ID: <5c6d9e26$0$504$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 77.252.81.130
X-Trace: 1550687782 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 504 77.252.81.130:61606
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2311
X-Received-Body-CRC: 3734098631
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650652
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:d2ae6586-c793-4aa8-a2b5-12d5fd44a0b4@go
oglegroups.com...
>--Bo mam watpliwosci czy AGM jest odporny na gazowanie, a napiecie w
>tych samochodach chyba wieksze.
>prad poboru jesli juz i ta grzalka jest pewnie powodem zastosowania
>AGM
Ja sie gazowania boje, nie poboru pradu.
Byc moze ten AGM lepiej utrzymuje mase przy rozladowaniu.
>--Ale czy nie-AGM bedzie gorszy ?
>nie bedzie gorszy bedzie inny co spowoduje ze system zarzadzania
>energia nie bedzie pracowal optymalnie i moze go wykonczyc
Ale chemia jest ta sama.
Tylko jak podniesiesz napiecie, to w zwyklym akumulatorze trzeba
bedzie wody dolewac,
w żelowym sie zle skonczy, a w AGM ?
>ps w B7 mam oryginalny 7-letni oryginalny AGM E39 Varty, kluczem do
>dlugowiecznosci bylo wylaczenie systemu start & stop :-)
Ale masz porownanie ile wytrzymuje z wlaczonym systemem ?
IMHO - cieply silnik szybko zapala i akumulatorowi malo szkodzi ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.02.19 21:08 Marek S
- 20.02.19 21:10 Marek S
- 20.02.19 21:13 Marek S
- 20.02.19 21:38 p...@g...com
- 21.02.19 23:01 Mateusz Bogusz
- 22.02.19 07:15 p...@g...com
- 18.03.19 14:38 Kamil 'Model
- 18.03.19 14:46 Kris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=