  • 1. Data: 2017-03-10 19:26:51
    Temat: Co tu się dzieje?
    Od: j...@i...pl

    https://www.youtube.com/watch?v=guPRpnT0XpQ

    Może mi ktoś wytłumaczyć co tu się stało? I co zawiodło?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2017-03-10 19:40:35
    Temat: Re: Co tu się dzieje?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2017 o 19:26, j...@i...pl pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=guPRpnT0XpQ
    >
    > Może mi ktoś wytłumaczyć co tu się stało? I co zawiodło?

    Kierowca busa od 12 godzin w trasie, a renówką powozi koń dorożkarza.

    A tak na poważnie - o kurwa!

    Shrek

  • 3. Data: 2017-03-10 19:54:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > https://www.youtube.com/watch?v=guPRpnT0XpQ
    >
    > Może mi ktoś wytłumaczyć co tu się stało? I co zawiodło?

    Bus miał skręcić w lewo, więc skręcił.
    Renówka miała jechac za busem, więc jechała za nim.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2017-03-10 19:59:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Mar 2017 19:26:51 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=guPRpnT0XpQ
    >
    > Może mi ktoś wytłumaczyć co tu się stało? I co zawiodło?

    Pierwszy był naćpany a drugi patrzył tylko jemu w zderzak :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-03-10 20:43:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Mar 2017 19:54:16 +0100, yabba napisał(a):
> [...]

    Za duzy surrealizm :-)

    > Bus miał skręcić w lewo, więc skręcił.
    > Renówka miała jechac za busem, więc jechała za nim.

    To moze byc wytlumaczenie.

    Zgaduje, ze renowka baba jechala, to tlumaczy brak logiki z linia
    ciagla :-)
    A busem ... moze tez baba ? :-)

    Ale tak swoja droga:
    -czy oznakowanie moglo ich zmylic ? zjazd w lewo, to w lewo.

    -tak sie wjezdza na autostrade pod prad - zakaz wjazdu w ten zjazd by
    nie zaszkodzil

    -mysleli, ze juz na tej czesci wezla, gdzie jezdnia jednokierunkowa ?

    J.

  • 6. Data: 2017-03-10 20:54:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 19:26, j...@i...pl pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=guPRpnT0XpQ
    >
    > Może mi ktoś wytłumaczyć co tu się stało? I co zawiodło?

    Na tablicy było (o:12) na Katowice i Wrocław w lewo.
    Więc pojechali w lewo.

  • 7. Data: 2017-03-10 21:31:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-03-10 19:26, j...@i...pl wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=guPRpnT0XpQ
    >
    > Może mi ktoś wytłumaczyć co tu się stało? I co zawiodło?

    Instynkt stadny?
    Mi sie przypomina to o czym kiedys tu napisalem - jeden rusza
    na czerwonym i przejezdza, kolejny za nim rusza w jego slady.

    Moze zwoje w renowce zaiskrzyly ze skoro ten z przodu tak
    jedzie to tak sie tu jedzie. Ze linia ciagla? To tylko cos
    takiego bialego strasznie nisko przy ziemi.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2017-03-10 22:48:50
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-03-10 o 19:26, j...@i...pl pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=guPRpnT0XpQ
    >
    > Może mi ktoś wytłumaczyć co tu się stało? I co zawiodło?

    video removed.

    Co tam było?

    MJ

  • 9. Data: 2017-03-10 22:53:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-10 o 22:48, Michał Jankowski pisze:

    > video removed.
    >
    > Co tam było?

    Ha, 5 minut temu jeszcze był.

    Dostawczak zjechał na lewy pas i przejechał tak kilkaset metrów, a
    siedząca mu na zderzaku renówka zmałpowała i zrobiła tak samo.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-03-10 23:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > https://www.youtube.com/watch?v=guPRpnT0XpQ
    >
    > Może mi ktoś wytłumaczyć co tu się stało? I co zawiodło?

    Znajomi z GBR wpadli...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"