-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsreader4.net
cologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pe
er03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Co tu kupić?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <sa5tej$rqj$1@mercurialis.man.poznan.pl>
<sa70tv$gal$1$horizn@news.chmurka.net> <sa8cpe$58p$1@dont-email.me>
<5642883273$20210616083300@squadack.com>
<1uwqz4t1zh1ys$.vyzfpkdymyec$.dlg@40tude.net>
<3432255359$20210616124423@squadack.com>
<1clffby7rbzdp$.za9wieaxyisc$.dlg@40tude.net>
<60e98496$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<1luus40nama8a.7cxhzhobaais$.dlg@40tude.net>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Sat, 10 Jul 2021 15:32:30 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.11.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1luus40nama8a.7cxhzhobaais$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <60e9a16d$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1625923949 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 544 83.142.196.21:64574
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1951
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2695063
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.07.2021 o 15:17, Maciek pisze:
> Przy mocno obciązonym samochodzie (5-6 osób plus bagaże) było czuć
> zmniejszenie mocy na LPG, ale głównie w sytuacjach typu kickdown i
> przyspieszanie pod górkę. Albo przy szybkiej (jak na to auto, czyli 130-140
> kmh)jeździe na tempomacie samochód szybciej dostawał zadyszki na łagodnych
> wzniesieniach i redukował.
> Ale to były naprawdę subtelne różnice i dla osoby postronnej raczej nie do
> zauważenia.
W sumie nawet jakby mi kilkanaście koni uciekło to pewnie na pierwszy
rzut oka bym nie zauważył. Jak będzę miał czas to zrobie testy torquem
do setki;)
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"