  • 1. Data: 2010-07-04 17:05:47
    Temat: Co to za złacze tasmowe ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Jak to coś się nazywa:

    http://www.artronic.pl/pic/new-connector30k.JPG

    Wystepuje w LCDku. Czy do tego typu tasmy wystepują w ogole jakieś gniazda?

  • 2. Data: 2010-07-04 19:58:31
    Temat: Re: Co to za złacze tasmowe ?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 04/07/2010 18:05, Sebastian Biały wrote:
    > Jak to coś się nazywa:
    >
    > http://www.artronic.pl/pic/new-connector30k.JPG
    >
    > Wystepuje w LCDku. Czy do tego typu tasmy wystepują w ogole jakieś gniazda?

    Trudno okreslic ze zdjecia. Na 'oko' wyglada jak FFC, ale nie jestem
    pewnien marginesow po bokach oraz nieodizolowanego kawalka na samym
    koncu (to akurat moze nie przeszkadzac).
    Farnell sprawdzales?

    --
    Jerry1111

  • 3. Data: 2010-07-04 20:02:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-04 21:58, Jerry1111 wrote:

    > Trudno okreslic ze zdjecia. Na 'oko' wyglada jak FFC, ale nie jestem
    > pewnien marginesow po bokach oraz nieodizolowanego kawalka na samym
    > koncu (to akurat moze nie przeszkadzac).

    W ogóle to jest tasma do lutowania w druk. Rzecz w tym, że ja nie chce
    tego lutować, tylko wsadzić w jakieś złacze. Mam wrażenie że te
    marginesy po bokach sa wyjątkowo nietypowe.

    > Farnell sprawdzales?

    Żebym jeszcze wiedział czego szukać ;) Na oko to ja sobie mogę dobierać.

  • 4. Data: 2010-07-04 20:15:12
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 04/07/2010 21:02, Sebastian Biały wrote:
    > W ogóle to jest tasma do lutowania w druk. Rzecz w tym, że ja nie chce
    > tego lutować, tylko wsadzić w jakieś złacze. Mam wrażenie że te
    > marginesy po bokach sa wyjątkowo nietypowe.

    Troche duze - ale na oko to se moge tylko pogdybac.

    > Żebym jeszcze wiedział czego szukać ;) Na oko to ja sobie mogę dobierać.

    Pisalem - zlacza FFC (wpisz ffc w wyszukiwanie to moze cos znajdziesz).
    W Farnell kazda pozycja ma PDFa, to se wymiary znajdziesz.
    Te marginesy - moze podbierzesz zlacze od szerszej tasmy i nie uzyjesz
    zewnetrznych pinow?

    --
    Jerry1111

  • 5. Data: 2010-07-04 21:17:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-04 22:15, Jerry1111 wrote:
    > Te marginesy - moze podbierzesz zlacze od szerszej tasmy i nie uzyjesz
    > zewnetrznych pinow?

    Chciałbym zeby to jeszcze jako tako wyglądalo :)