  • Data: 2009-08-25 09:11:30
    Temat: Re: Co to za żarówka?
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > Interesował mnie producent i oznaczenie modelu tej
    > starej, co świeci na czerwono z niebieską poświatą.

    Ostatni raz miałem w rękach takie coś przed (mniej-więcej, bo już mogę mieć
    sklerozę) 45 laty, więc nie pamiętam oznaczeń.
    Może kolega Osadnik odcyfruje na cokole swojej lampy?
    Wiodącym producentem źródeł światła w PRLu były wtedy Zakłady im. Róży
    Luksemburg niedaleko skrzyżowania ul. Marcina Kasprzaka z ul Towarową w
    Warszawie - może to oni wyprodukowali....teraz fabrykę chyba przejął Philips.
    Pozdrawiam,
    Wmak