  • Data: 2020-07-23 13:29:16
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Cavallino, 23 lip 2020 w news:rfb5sv$1hm$1$Cav@news.chmurka.net
    napisałeś/aś:

    > Do nie zjeżdżania z tego pasa najbliższym zjazdem.

    W momencie kolizji widać dwa pasy ronda ze strzałkami. Strzałka w lewo
    na wew. jak piszesz nie pozwala na zjazd na kolejnym wyjeździe, ale
    jest tam linia przerywana, która jak najbardziej pozwala na zmianę pasa
    i wyjazd następnym zjazdem. Rozumiem, że ta strzałka w lewo nie pozwala
    tylko na wyjazd z lewego pasa i coraz bardziej to skomplikowane -
    zwłaszcza jak nie widać takiej strzałki(w zimie)

    > Bo ponieważ?
    > Każdy wjazd może mieć inne oznakowanie i to co dotyczy wjeżdżających
    > zjazdem np. 1 i 2, nijak nie ma związku z oznakowaniem innych
    > wjazdów.

    Rozumiem i daję słowo nie trzyma się to wszystko kupy.

    > Znaczą.
    > Dla tych co są na rondzie i jadą tym pasem.
    > Dla tych którzy wjadą na rondo na wjeździe (traktowanym jako osobne
    > skrzyżowanie) który leży już za tym znakiem, nie mają żadnego
    > znaczenia (o ile nie objadą ronda naookoło pasem wewnętrznym - bo
    > wtedy już by ich też obowiązywało).

    Ok. Przyjmuję to wytłumaczenie. W takim razie nadal uważam że te
    strzałki są niepotrzebne i razem z liniami poziomymi tworzą takie
    zjebane rondo.

    > Jeśli nie rozumiesz takich rzeczy, to w jakim celu bierzesz się za
    > dyskusje o rondach i jeszcze upierasz się przy swoim?
    > Przecież to totalne podstawy.

    Chciałem się dowiedzieć czegoś od bardziej rozumnych.

    > Nigdy nie widziałeś dużego rodna turbinowego, z jakiejś wioski
    > jesteś?

    Od razu poznać warszawiaka. Ja z mniejszej i tylko nasze znaki drogowe
    rozumiem.

    > A na jakiej podstawie?

    Zakładałem, że ktoś myślał nad oznakowaniem. Teraz mam pewność, że nie.

    > Nic z tych rzeczy, porządkuje ruch na rondzie turbinowym, wraz z
    > liniami ciągłymi prowadzącymi do zjazdów.

    Jak dla mnie to generator stłuczek w tym przypadku.