    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 20 Jul 2020 08:11:44 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Co to za wymysl?
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 lipca 2020 03:43:17 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 19 Jul 2020 16:39:35 +0100, PiteR

    > Serio pytasz?
    >
    > Zauważyłeś że mongoł co spowodował wypadek wjechał na skrzyżowanie z lewego
    > pasa a wylądował na zewnątrznym, po czym doprowadził do kolizji? Gdyby
    > wjechał jak należy, czyli na wewnętrzny pas to by do kolizji nie doszło.
    > Nie mógł? Ah, no przecież nie mógł bo tam jechały pojazdy z pierwszeństwem.

    Szefie, ty chyba nie wiesz jak działa rondo. To co na filmie to jest skrzyzowanie
    zrobione na okraglo ale pomalowane tak ze nikt nie wie jak jechac,

    Normalne rondo zrobione bez wymyslow bylo by zrobione tak ze ten nagrywajacy musial
    by ustapic temu na zewnetrznym.

    Jesli argumentujesz ze malowanie jest i rondo na filmie jest ok tylko dziala inaczej
    to ja zasugeruje ze rownie dobrze mozna by domalowac pare kresek na zwyklym
    skrzyzowaniu i zrobic z niego cos bezsensownego.

    > Normalne skrzyżowanie jakich tysiące, jak nie miliony, w kraju.

    Nie, to jest popierdółka. Wyglada jak rondo ale jest mocno powalonym skryzowaniem.