  • 11. Data: 2011-10-18 10:25:58
    Temat: Re: Co to za tworzywo i czym skleić?
    Od: "Michał Sz." <m...@z...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Tarczewski" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:j7h3ja$ivc$1@news.onet.pl...
    > ~0.2 m2 tkaniny szklanej (wliczając ścinki i próby) + 0.1 l epidianu 6011
    > (wliczając j.w.) w cenach detalicznych wyjdzie jakieś 10 zł.

    No to w porównaniu z nowym zbiornikiem nadal niewiele.

    > biorąc pod uwagę ile żywicy wypije ta juta, to chyba niewielka
    > oszczędność...
    > raczej wręcz przeciwnie. Nie wiadomo czy się w ogóle przyklei. Bisfenol z
    > epidianu może powierzchniowo w minimalnym stopniu nadgryzie polistyren czy
    > plexi, ale tym mocniej laminat przylgnie. Natomiast luźno przyklajstrowany
    > ani niczego nie wzmocni czy uszczelni, ani długo się nie utrzyma.

    No tak, słuszna uwaga.

    > Wątpliwości mam głownie co do pracochłonności takiego rozwiązania. Myślę,
    > że lepiej poświęcić ten czas na poszukiwania w serwisach Moulinexa
    > zamiennego pojemnika. Ale to oczywiście rzecz gustu.

    Jednak jest to jakiś sposób... Natomiast też nie pisałem, że sam bym takie
    rozwiązanie wybrał. ;)
    Zwłaszcza, że ciekawie mogło by się zachować w zmywarce.

    Myślę, że wątek wyczerpany i czas go zakończyć. ;)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 12. Data: 2011-10-19 11:18:17
    Od: "t-1" <t...@0...pl>

    Dziękuję wszystkim za porady.
    Niestety nie było żadnego oznaczenia tworzywa na tym elemencie.
    Wnioskując z odpowiedzi, że skuteczne sklejenie jest trudnym zadaniem i
    będzie mało estetyczne poszukałem części na allegro.
    Znalazłem i kupiłem niedrogo prawie nieużywane z zepsutego elektrycznie
    robota.
    Teraz bym mógł zrobić badania niszczące (np. spalenie kawałka, potraktowanie
    różnymi rozpuszczalnikami) by odpowiedzieć sobie na zadane pytanie ale chyba
    nie ma to sensu.

    t-1

  • 13. Data: 2011-10-19 12:09:34
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 19 Paź, 12:18, "t-1" <t...@0...pl> wrote:
> [...]
    > różnymi rozpuszczalnikami) by odpowiedzieć sobie na zadane pytanie ale chyba

    Nie było trójkącika z zagiętych strzałek z jakąś cyferką w środku?
    O takiego: http://www.easy-green-living.org/images/plastic-recy
    cling-codes.jpg

    Konrad