  • Data: 2014-03-24 08:34:12
    Temat: Re: Co to za stos?
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > tam wersję
    > działała).
    >
    > A co konktetnie poprawiales?

    Jakby kogoś interesowało.
    Tylko nie wiem co to była za wersja, na pewno na picc18.

    W module tcp.c, w funkcji łączenia jako klient.
    Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale to wtedy pomogło, bez tego stos po minucie
    (chyba) nie mógł się łaczyć na serwer.

    TCP_SOCKET TCPConnect(NODE_INFO *remote, TCP_PORT remotePort)
    {
    TCP_SOCKET s;
    SOCKET_INFO* ps;
    BOOL lbFound;