  • 1. Data: 2014-05-03 09:46:00
    Temat: Co to za przepis?
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    "Niezawiadomienie w terminie 30 dni właściwego urzędu o nabyciu pojazdu 0
    pkt,
    20-500 zł"

    Mam taki pojazd, którego nie mogę przerejestrować na siebie - bo nie ma on
    przeglądu (zabytkowy) W urzędzie informacji o nabyciu nie przyjmują - mogą
    tylko zarejestrować...Ale mojego pojazdu nie mogą bo nie ma przeglądu.
    Nie znają przepisów? Jakiś nonsens..
    --
    Hinek

  • 2. Data: 2014-05-03 09:53:06
    Temat: Re: Co to za przepis?
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-03 09:46, Hinek pisze:
> [...]
    > przeglądu (zabytkowy) W urzędzie informacji o nabyciu nie przyjmują - mogą
    > tylko zarejestrować...Ale mojego pojazdu nie mogą bo nie ma przeglądu.

    Co znaczy "nie przyjmuja"?. Zanosisz zawiadomienie, dostajesz pieczatke,
    ze wplynelo i reszte masz w dupie.
    Urzad nie moze nie przyjac pisma.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2014-05-03 09:56:50
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-03 09:53, MarcinJM pisze:

    > Co znaczy "nie przyjmuja"?. Zanosisz zawiadomienie, dostajesz pieczatke,
    > ze wplynelo i reszte masz w dupie.
    > Urzad nie moze nie przyjac pisma.

    To z autopsji, tez trafilem na takiego madrale. "Samochod musi posiadac
    przeglad", ja mu na to: "owszem, przed wjechaniem na droge publiczna,
    prosze, tu jest zawiadomienie o nabyciu, reszte mam gdzies".
    Co z tym kwitem zrobili pojecia nie mam. Auto mam "zawiadomione",
    nieprzerejstrowane.

  • 4. Data: 2014-05-03 11:47:47
    Od: <3...@6...114747.invalid> (Tom N)

    Hinek w

    > "Niezawiadomienie w terminie 30 dni właściwego urzędu o nabyciu pojazdu 0
    > pkt,
    > 20-500 zł"

    Skąd to wytrzasnąłeś?

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2014-05-03 13:20:21
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jak najbardziej poprawny, nie wynika on z pord a z prawa dotyczącego
    dowodów rejestracyjnych - rozmawiałem na ten temat podczas kontroli
    drogowej z policjantem, o ile dobrze pamiętam mówił coś o nie zgodności
    danych w dowodzie. Po 40 dniach od zawiadomienia wydziału komunikacji
    przez sprzedającego o sprzedazy auta, jeśli auto nie zostanie
    przerejestrowane to policja dostaje informacje ze jest takie auto na
    drogach i wtedy wie kogo kontrolowac. Moga od 20zl do 500 wypisac za
    takie cos. Dokladnych szczegolowanie pamietam.

  • 6. Data: 2014-05-03 13:23:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 03 May 2014 13:20:21 +0200 osobnik zwany Nex@pl
    napisał:

> [...]
    > drogach i wtedy wie kogo kontrolowac. Moga od 20zl do 500 wypisac za
    > takie cos. Dokladnych szczegolowanie pamietam.

    bzdura. Ustawa nie przewiduje sankcji za nieprzerejestrowanie.
    Jak najbardziej za niezapłacenie podatku w ciągu 2 tygodni. Ale mozesz
    jeździć na starym dowodzie do skutku, a policję wysłać na drzewo.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-05-03 18:33:27
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" napisał

    > prosze, tu jest zawiadomienie o nabyciu, reszte mam gdzies".
    > Co z tym kwitem zrobili pojecia nie mam. Auto mam "zawiadomione",
    > nieprzerejstrowane.

    Tak zrobię. Zostawię pismo informujące a kopię ostemplowaną
    schowam. Przepis uniemożliwiający przerejestrowanie pojazdu
    bez przeglądu jest wyjątkowo debilny.

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2014-05-03 18:40:11
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał

    > Skąd to wytrzasnąłeś?

    Stąd:
    18592,12_wykroczen_w_5_minut_poscigu__Motocyklista_m
    ogl.html#BoxWiad2img#CukVid
    Pojawia się pod koniec filmiku.

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2014-05-03 19:10:00
    Od: <5...@3...191000.invalid> (Tom N)

    Hinek w

    > Użytkownik "Tom N" napisał
    > Stąd:
    18592,12_wykroczen_w_5_minut_poscigu__Motocyklista_m
    ogl.html#BoxWiad2img#CukVid
    > Pojawia się pod koniec filmiku.

    Na tym filmku wiele cudów sie pojawia w komentarzach -- pomiary prędkości w
    zakręcie, wielokrotne pomiary prędkości, jakieś zakazy wyprzedzania przy
    podwójnej ciągłej -- po prostu wiarygodne źródło informacji...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2014-05-03 21:17:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 3 May 2014 11:23:40 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > bzdura. Ustawa nie przewiduje sankcji za nieprzerejestrowanie.

    Są doniesienia o nękaniu za "niezgodności w dokumentach".
    --
    Jacek