  • 11. Data: 2009-08-06 13:12:46
    Temat: Re: Co to za numer?
    Od: Zenon <z...@e...com>

    Piotr M wrote:
    > Ale po co Ci to? Może teraz tak. Teraz to ważne bo są darmowe migracje i
    > ogólny szum, wolność, swoboda. W sumie zresztą zwykła normalność. Ale w
    > naszych warunkach IMO za dwa trzy lata takie sprawdzanie numerów nie
    > będzie miało najmniejszego sensu.

    Dodałem jeszcze sprawdzanie numerów stacjonarnych. Zwraca oczywiście
    strefę numeracyjną, np: http://numer.taryfy.eu/numer/224136996

    Jeśli zaś chodzi o przydatność to czasem lubię wiedzieć jaki numer do
    mnie dzwoni, ale nie znam wszystkich prefiksów i zakresów numeracji.
    Stąd pomysł na serwis do sprawdzania.

    pozdrawiam
    Zenon

  • 12. Data: 2009-08-06 13:47:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Zenon wrote:

    > Dodałem jeszcze sprawdzanie numerów stacjonarnych. Zwraca oczywiście
    > strefę numeracyjną, np: http://numer.taryfy.eu/numer/224136996

    A dlaczego tylko tylko SN, a nie np. operatora, któremu przydzielono
    daną pulę numerów?

    M.

  • 13. Data: 2009-08-06 19:40:11
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 6 Sie, 15:47, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > A dlaczego tylko tylko SN, a nie np. operatora, któremu przydzielono
    > daną pulę numerów?

    no i jeszcze szkoda, że nie łączy do Boruczy lub Siemianowic Śląskich
    (CBD) :)

    Ircys

  • 14. Data: 2009-08-09 14:56:17
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Ircys wrote:

    > no i jeszcze szkoda, że nie łączy do Boruczy lub Siemianowic Śląskich
    > (CBD) :)

    A to już żyje? Przyznam się szczerze, że jakoś ostatnio nie śledziłem
    problemu.
    M.

  • 15. Data: 2009-08-11 09:32:35
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 9 Sie, 16:56, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> pisze...

    > A to już żyje? Przyznam się szczerze, że jakoś ostatnio nie śledziłem
    > problemu.

    Dopiero było zapłodnienie, ciąża trochę trwa :)

    Ircys