  • 41. Data: 2012-06-27 16:06:11
    Temat: Re: Co to za gowno TVP HD emituje ?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 20, 6:45 pm, AnonimGall <n...@p...com> wrote:

    > Wczoraj canal+ HD chyba przez pomylke puscil taka widokowke na srodku
    > ekranu, jakis film dla sprawnych inaczej w nocy. To jakis nowy trend czy
    > pokolenie podebili wchodzi na saloony?

    o, dzieki za info bo wlasnie sie zastanawiam czy nie wziac jakiegos
    pakietu...

  • 42. Data: 2012-06-28 21:52:25
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik jerzu napisał:
    > IMHO chodziło pewnie o to:
    > http://www.pixhost.org/show/3850/13128491_tvp1_hd.jp

    Hmmm 16:9 przycięte do 16:9? Jak to się nazywa?

    Bo w nocy to pewnie portier znaczy ochroniarz włącza emisję tylko mu
    wszystkiego dobrze nie wytłumaczyli albo nie zapamiętał wszystkich guziczków
    które trzeba wcisnąć stąd taki śmieszny format wychodzi. Czyli mamy "HD by
    TVP" ;-)

    pozdro
    Krzychu