  • 31. Data: 2012-06-25 19:27:40
    Temat: Re: Co to za gowno TVP HD emituje ?
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Widzę, że trzeba załatwić sprawę raz na zawsze, skoro musisz się
    > czepiać. PLONK WARNING

    No to plonk warning czy plonk. Zdecyduj sie.

    P.

  • 32. Data: 2012-06-25 20:59:37
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Letterbox.

    Letterbox to jest wtedy, gdy format szerszy dopasowuje się do węższego
    przez dodanie pasów góra/dół. Np. 16:9 do 4:3. Chyba że Letterbox ma też
    inne znaczenie, z którym dotąd się nie zetknąłem.
    Dopasowanie w drugą stronę (formatu węższego do szerszego) to pillarbox?

  • 33. Data: 2012-06-26 09:20:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jsacep$4i4$...@p...pl...

    > Letterbox to jest wtedy, gdy format szerszy dopasowuje się do węższego
    > przez dodanie pasów góra/dół. Np. 16:9 do 4:3.

    I tutaj dokładnie tak jest, na odbiorniku 4:3 tak właśnie to by wyglądało
    (przy użyciu zooma).

  • 34. Data: 2012-06-26 10:02:04
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-06-26 09:20, Cavallino pisze:

    > I tutaj dokładnie tak jest, na odbiorniku 4:3 tak właśnie to by
    > wyglądało (przy użyciu zooma).

    Ale to jest sygnał niby HD !!!!!!!!!!

  • 35. Data: 2012-06-26 10:44:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piter" <n...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Ale to jest sygnał niby HD !!!!!!!!!!

    Jasne.
    IMO komuś coś się pomyliło i tyle, nie znajduję uzasadnienia dla nadawania
    letterboxa w programie HD.

  • 36. Data: 2012-06-26 10:52:20
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-06-26 10:44, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Piter" <n...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Jasne.
    > IMO komuś coś się pomyliło i tyle, nie znajduję uzasadnienia dla
    > nadawania letterboxa w programie HD.

    Raz 2 razy OK ale to jest nagminne zwlaszcza w porze nocnej, ten sam
    nadawany w SD jest OK.

  • 37. Data: 2012-06-26 11:23:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piter" <n...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Raz 2 razy OK ale to jest nagminne zwlaszcza w porze nocnej.

    Może ustawienia lecą z automatu.
    Ale warto o to pytać TVP, bo nikt tutaj raczej nie poda powodów.

  • 38. Data: 2012-06-26 16:55:54
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > I tutaj dokładnie tak jest, na odbiorniku 4:3 tak właśnie to by

    Przeciez ten Panasonic nie jest 4:3 :) co ty znowu wymyslasz.

    > wyglądało (przy użyciu zooma).

    Ta i jeszcze wyciagnij z tego pierwiastek chemiczny trzeciego stopnia.

    Pociskasz takie figury, ze az glowa boli.

    P.

  • 39. Data: 2012-06-26 18:46:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > Przeciez ten Panasonic nie jest 4:3 :)

    Naprawdę nie rozumiesz co czytasz, czy tylko kretyna udajesz?
    W każdym razie było ostrzeżenie.
    PLONK

  • 40. Data: 2012-06-26 18:52:11
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Naprawdę nie rozumiesz co czytasz, czy tylko kretyna udajesz?

    Ty nie rozumiesz co piszesz. Tam jest obraz 16:9 dopasowany do sygnalu
    16:9. Zobacz sobie na logo.

    Letterbox wyglada zupelnie inaczej.

    P.