  • 21. Data: 2012-06-20 22:04:22
    Temat: Re: Co to za gowno TVP HD emituje ?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-06-2012 19:42, Maciej Bojko pisze:

    > Ziomal, to ty nie jesteś w stanie wskazać, co z obrazem było nie tak.
    > Ciągle nie jesteś w stanie, dodam.

    a czy do ciebie nadal nie dotarło ze dyskusja z mietkiem wlasnie tak
    wyglada?
    i teraz:
    pusci mi i sobie cancela
    zacznie mnie straszyc wjazdem na chate :)
    skonczy tylko na wyzwiskach.

  • 22. Data: 2012-06-20 22:14:44
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-20 22:04, K pisze:

> [...]
    > i teraz:
    > pusci mi i sobie cancela
    > zacznie mnie straszyc wjazdem na chate :)

    Ale masz cos sensownego do dodania czy dalej bijemy piane ?

  • 23. Data: 2012-06-20 23:04:40
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-06-2012 22:14, AnonimGall pisze:

    > Ale masz cos sensownego do dodania czy dalej bijemy piane ?

    tak, dostales juz odpowiedz na swoje pytanie. dziwi raczej fakt ze
    czlowiek z twoja wiedza techniczna takie pytania zadaje.

  • 24. Data: 2012-06-24 22:21:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 Jun 2012 14:35:13 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

    >Pewnie obraz w 4:3 rozciągnęli do 16:9 przez dodanie bocznych pasów, na
    >TV 4:3 wygląda to i strasznie i śmiesznie ;-)

    IMHO chodziło pewnie o to:
    http://www.pixhost.org/show/3850/13128491_tvp1_hd.jp

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2012-06-24 22:59:33
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-06-24 22:21, jerzu pisze:

    > IMHO chodziło pewnie o to:
    > http://www.pixhost.org/show/3850/13128491_tvp1_hd.jp

    Dokladnie o to ! W nmocy nagminnie puszczaja w tym formcie do nagrania
    na pozniej sie nie nadaje i nagrywam w SD.

  • 26. Data: 2012-06-25 15:23:47
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik jerzu napisał:
    > IMHO chodziło pewnie o to:
    > http://www.pixhost.org/show/3850/13128491_tvp1_hd.jp

    Hmmm 16:9 przycięte do 16:9? Jak to się nazywa?

  • 27. Data: 2012-06-25 17:12:47
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Bartłomiej Zieliński wrote:

    > Hmmm 16:9 przycięte do 16:9? Jak to się nazywa?

    Windowbox

    P.

  • 28. Data: 2012-06-25 19:00:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:js9op3$o3s$...@p...pl...

    > Hmmm 16:9 przycięte do 16:9? Jak to się nazywa?

    Letterbox.

  • 29. Data: 2012-06-25 19:02:46
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Letterbox.

    Ten znowu swoje :/

    P.

  • 30. Data: 2012-06-25 19:22:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > Ten znowu swoje :/

    Widzę, że trzeba załatwić sprawę raz na zawsze, skoro musisz się czepiać.
    PLONK WARNING