  • 1. Data: 2012-06-19 13:36:00
    Temat: Co to za gowno TVP HD emituje ?
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    To jakis nowoczesny format czy ktos wyrwany od pługa zajał sie telewizja ?

  • 2. Data: 2012-06-19 14:00:18
    Temat: Re: Co to za gowno TVP HD emituje ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-19 13:36, AnonimGall pisze:
    > To jakis nowoczesny format czy ktos wyrwany od pługa zajał sie telewizja ?

    a co Ci nie pasuje?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-06-19 14:17:12
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-19 14:00, pawell32 pisze:

    > a co Ci nie pasuje?

    Format obrazu, to jakas ciekawostka pierwszy raz cos takiego widze i
    mnie to lekko wqrwia bo nie moge sobie rozciagnac ograzu na caly ekran.

    Jakiegos przyglupa zatrudnili czy maja wprowadzic nowa jakosc ?

  • 4. Data: 2012-06-19 14:25:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-19 14:17, AnonimGall pisze:

    > Format obrazu, to jakas ciekawostka pierwszy raz cos takiego widze i
    > mnie to lekko wqrwia bo nie moge sobie rozciagnac ograzu na caly ekran.
    >
    > Jakiegos przyglupa zatrudnili czy maja wprowadzic nowa jakosc ?

    nie wiem. wszystko co oglądałem na tym kanale
    szło w 16:9 więc nie ma co rozciągać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2012-06-19 14:32:29
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-19 14:25, pawell32 pisze:

    > nie wiem. wszystko co oglądałem na tym kanale
    > szło w 16:9 więc nie ma co rozciągać.

    TVP1 HD 16:9? OD rana leci jakies gowno w formacie z podfarszafskiej wsi.

  • 6. Data: 2012-06-19 14:35:13
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > nie wiem. wszystko co oglądałem na tym kanale
    > szło w 16:9 więc nie ma co rozciągać.

    Pewnie obraz w 4:3 rozciągnęli do 16:9 przez dodanie bocznych pasów, na
    TV 4:3 wygląda to i strasznie i śmiesznie ;-)

  • 7. Data: 2012-06-19 14:47:42
    Od: irek <i...@o...pl>

    > nie wiem. wszystko co oglądałem na tym kanale
    > szło w 16:9 więc nie ma co rozciągać.

    Zdarzyło mi się kilka zobaczyć jakiś fragment nagrywany w czasach gdy królowało
    4/3 i miał pasy na górze i dole, a teraz wyemitowany w 16/9 miał pasy dookoła -
    może o to AnonimowiGallowi chodzi?
    Irek

  • 8. Data: 2012-06-19 14:49:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-19 14:32, AnonimGall pisze:

    > TVP1 HD 16:9? OD rana leci jakies gowno w formacie z podfarszafskiej wsi.

    to zdecyduj się, o którym kanale piszesz.
    TVP1 HD i TVP HD dwa zupełnie różne pozycje.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 9. Data: 2012-06-19 19:12:35
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 19 Jun 2012 14:47:42 +0200, irek <i...@o...pl> wrote:

    >Zdarzyło mi się kilka zobaczyć jakiś fragment nagrywany w czasach gdy królowało
    >4/3 i miał pasy na górze i dole, a teraz wyemitowany w 16/9 miał pasy dookoła -
    >może o to AnonimowiGallowi chodzi?

    Może tak, może nie. Byłoby łatwiej, gdyby po prostu napisał, o co mu
    chodzi.

    --
    Maciej Bójko

  • 10. Data: 2012-06-20 00:30:18
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-19 19:12, Maciej Bojko pisze:

    > Może tak, może nie. Byłoby łatwiej, gdyby po prostu napisał, o co mu
    > chodzi.

    Rozumiem ze tylko ja to zauwazylem ?