  • 11. Data: 2010-09-30 18:43:45
    Temat: Re: Co to za dziwne Palio ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1woxshd3pohr1.38u8he03x5j.dlg@40tude.net Marcin
    Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> pisze:

    > Po ulicy też chodzisz, - a jednak nie można Twojego wizerunku użyć w
    > dowolnym celu
    W dowolnym nie.
    Porównanie zupełnie nietrafne.
    Prawo dość jasno określa te kwestie.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2010-09-30 19:23:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Po ulicy też chodzisz, - a jednak nie można Twojego wizerunku użyć w
    > dowolnym celu, n'est-ce pas ?

    http://www.libertas.pl/warszawa_polska.html
    Na zdjeciu z pl. Zamkowego widac mnostwo ludzi - wszyscy podpisali zgode
    na uzycie wizerunku?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 13. Data: 2010-09-30 19:27:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Szewczak pisze:

    > Kurde, nie bede z czyjas tablica zdjecia publikowac, moze sobie gosc
    > nie zyczy.

    A "smiesznych" juz sie nie boja publikowac?
    http://chomikuj.pl/djtede221/SMIESZNE+TABLICE+Rejest
    racyjne+!!!

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-09-30 19:27:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 30 Sep 2010 19:23:48 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > http://www.libertas.pl/warszawa_polska.html Na zdjeciu z pl. Zamkowego
    > widac mnostwo ludzi - wszyscy podpisali zgode na uzycie wizerunku?

    a może przeczytaj co mówi w tym zakresie prawo?
    Nie, nie musieli.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2010-09-30 19:30:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    masti pisze:

    > a może przeczytaj co mówi w tym zakresie prawo?
    > Nie, nie musieli.

    A ironia to musi cie w dupsko pogryźć żebyś załapał?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2010-09-30 20:46:03
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 18:43:45 +0200, Jotte na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > W dowolnym nie.

    :)

    > Porównanie zupełnie nietrafne.

    Bo ponieważ ?

    > Prawo dość jasno określa te kwestie.

    Oczywiście. Nikt nie zakazuje publikowania zdjęć samochodów, z
    niezamazanymi tablicami, będących głównym motywem zdjęcia. Jednak
    ludzie inteligentni, i posiadający minimum wrażliwości, przez
    analogię do wspomianej ochrony wizerunku, po prostu zakrywają te
    tablice. Odrobina empatii nikomu nie zaszkodzi :) Ja bym np. nie
    chciał aby zdjecie mojego samochodu wisiało gdzieś w internecie.

    I tyle. Może pojmiesz o co chodzi, może nie. Mnie to rybka ...

    "Nic tak nie rozpala miłości jak zachęcająca uwaga kogoś postronnego.
    Puszkin Aleksander"

  • 17. Data: 2010-09-30 20:53:35
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 19:23:48 +0200, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

    > http://www.libertas.pl/warszawa_polska.html
    > Na zdjeciu z pl. Zamkowego widac mnostwo ludzi - wszyscy podpisali zgode
    > na uzycie wizerunku?

    Ironia nie wyszła Ci całkowicie. Zapewne widzisz różnicę w kompozycji obu
    zdjęć, prawda ?

    Jeśli jednak nie : czy mnie się wydaje, czy to Palio jest głównym motywem
    tego pstryka ?

    I tak - prawo nic w tym temacie ( odnośnie zasłaniania tablic ) nie mówi.
    Tak samo jak nie mówi, że sąsiadom wypada mówić dzień dobry, ustępować
    starszym miejsca w autobusie, kobiety puszczać przodem, i takie tak.
    Podstawowe zasady dobrego wychowania nie są nakazem, a jednak ludzie na
    poziomie potrafią sie do nich dostosować.

    I żeby uprzedzić dalszą jałową dyskusję - skoro tak bardzo literalnie
    chcesz trzymać się przepisów prawa, to czemu łamiesz zapisy PoRD ?

    "Nieznajomy wróg jakiś miesza ludzkie rzeczy. Jan Kochanowski (1530 -
    1584)"

  • 18. Data: 2010-09-30 21:06:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:54j0qe9jldcc.1fpk8ru47ku9n$.dlg@40tude.net Marcin

    > Bo ponieważ ?
    Właśnie dlatego.

> [...]
    > ludzie inteligentni, i posiadający minimum wrażliwości, przez
    > analogię do wspomianej ochrony wizerunku, po prostu zakrywają te
    To tylko twoja, niczym nie skutkująca opinia.
    Natomiast o ochronie wizerunku ja nic nie wspominałem, bo to bez sensu i
    związku.

    > Ja bym np. nie
    > chciał aby zdjecie mojego samochodu wisiało gdzieś w internecie.
    > I tyle. Może pojmiesz o co chodzi, może nie. Mnie to rybka ...
    Mnie tam rybka co ty byś nie chciał i co ci się wydaje, że pojmujesz.
    Prawo jest prawem. I tyle.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2010-09-30 21:33:22
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 21:06:41 +0200, Jotte na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Prawo jest prawem. I tyle.

    Zawsze przestrzegasz *każdego* prawa i robisz tylko to co Ci prawo
    nakazuje ? Masz żonę ? Mówisz jej, że ją kochasz ? Prawo ci tego nie
    nakazuje :)

    Jak dla mnie to EOT.

    "Nie odwracaj się tyłem do przodków."

  • 20. Data: 2010-09-30 21:35:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:uke9vek3m1se$.1rwrmycwwliyx$.dlg@40tude.net Marcin

    > Zawsze przestrzegasz *każdego* prawa i robisz tylko to co Ci prawo
    > nakazuje ? Masz żonę ? Mówisz jej, że ją kochasz ? Prawo ci tego nie
    > nakazuje :)
    > Jak dla mnie to EOT.
    Jesteś bezsensowny.
    Skoro spadasz to po co zadajesz mi pytania?
    W dodatku mądre inaczej.

    --
    Jotte