  • Data: 2011-02-09 12:16:58
    Temat: Re: Co to jest smartfon?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Feb 2011 11:59:20 +0000 (UTC), kakmar wrote:

    >Kwestia punktu odniesienia, ogólnie dyskusja może być długa, a ja tak
    >sobie napisałem dla żartu. Ale akurat pierwszy mój PDA to był PalmV,
    >i siłą rzeczy to to urządzenie wpłynęło na moje pojmowanie funkcji i
    >użyteczności PDA.

    I jakie to sa funkcje Osobistego Asystenta (cyfrowego) ?

    >I tak gwoli wyjaśnienia, znowu mam kupić nowy telefon.

    Kazdego z nas to czeka, wiec rzeczowa dyskusja mile widziana.

    >Szukam czegoś prostego i wygodnego w codziennym użyciu.

    No niestety - jeszcze nie mamy technologii zeby 17" ekran i pelna
    pecetowa klawiature zmiescic w kieszonce :-)

    >Tak żebym nie musiał z tydzień stracić na uzdatnienie.

    Tydzien to niewiele jak na nowoczesny sprzet :-)
    Szczegolnie jesli doswiadczenie przyda sie w przyszlosci.

    J.