  • Data: 2016-06-26 22:10:52
    Temat: Re: Co to jest? (energetyka)
    Od: Yakhub <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jun 2016 00:05:17 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > https://dl.dropboxusercontent.com/s/b946b3m48dzy02k/
    PN.jpg?dl=0
    > Na ścianie "budynku" transformatora z boku taka jakby śruba zamkowa. :-)
    > Do czego to? Ekipa z energetyki przed włożeniem klucza do zamka drzwi
    > sprawdza na tej "śrubie" potencjał [czy jest bezpiecznie] :-) ?
    >
    > Robert

    To ja też się podepnę.

    Kilka lat temu w mojej miejscowości wymieniano "szafki" - chyba
    energetyczne (bo raczej nie telekomunikacyjne). Po tej wymianie na każdej
    szafce pojawił się "kogut" - w kolorze czerwonym lub pomarańczowym.

    Co jakiś czas, jadąc wieczorem przez wieś widzę, że na kogut na jednej z
    szafek świeci albo mruga.

    Może mi ktoś wyjaśnić, po co to?

    --
    Yakhub