    From: slawek7 <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co to jest Video port w kamerze IP
    Date: Fri, 12 Jun 2009 21:30:42 -0700 (PDT)

    No mam pewien problem.
    Otóż mam ją zamontowaną w domu (patrzy na parking), mam router
    przekierowałem port dla niej (IP zewnętrzny) i chciałem się z nią
    połączyć z pracy. Lecz mam tu poblokowane pewne porty i nie wiem co
    zrobić aby można było się jednak do niej dostać.

    Nie wiem za bardzo jak działa sieć tak ogólnie, ale czy jeśli do
    konfiguracji wpiszę jakiś port dla HTTP (nie dla wideo portu, który
    jest 4321) który jest dostępny, to czy to będzie działało w
    przeglądarce.
    Mówiłeś że dzięki active-x to działa, ale w adresie podaje się IP + nr
    wpisany dla HTTP a nie wideo port.
    O co tu chodzi? Ja sobie pomyślałem że ten video port to służy do tego
    że jakbym chciał oglądać to w
    Windows Media Player, a port HTTP jest dla przeglądarki. Może to tak
    jest?
    A czy jest jakaś możliwośc sprawdzenia na jakim porcie proacuje
    przeglądarka w czasie oglądania widoku?