  • 41. Data: 2012-02-02 15:15:10
    Temat: Re: Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Nie nabijaj sobie postów, jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to
    > lepiej milcz.

    ???

    hahahaha! LOL! ;) uderz w stół a nożyce się odezwą ;)

  • 42. Data: 2012-02-02 15:15:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > No mi sie to podoba bo jak mi drugi i czeci bieg się zwichrował to nie
    > muszę naprawiać tylko z jedynki od razu na czwurkę wrzucam i normalnie
    > po mieście se jadę i wypszedzam bez problemów. A zaczoł mi nawet palić
    > mniej przes to bo niecałe 5 litrów w korkah.

    I o to chodzi kolego! Ja moim ropniakiem nie przekraczam 2000 rpm, bo ma
    najwięcej niutkuw przy 1800 rpm, a więc i wtedy najlepiej przyspiesza.

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 43. Data: 2012-02-02 15:15:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:14, DoQ wrote:

    > Kamil zadeklarował wydrukować, też ma być na zlocie.
    > Rzuca zmywak i jedzie do Polski :))

    Nie rzuciłem tylko jadę się samohodem pochwalić w domu, matce jusz
    mówiłem że mam gwiazdem na masce to wszystkich na wielkanoc specjalnie
    zaprosiła!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 44. Data: 2012-02-02 15:16:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > A do moderatora Fuczaka można jakonś pryrwatną wiadomość wysłać czy jak
    > się z nim mogę skontaktować żeby mi naklejeczke wysłał?

    Puszczaj emila na futrzak małpa polboks czy jakoś tak.

  • 45. Data: 2012-02-02 15:16:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 15:15, kamil pisze:
    > Nie rzuciłem tylko jadę się samohodem pochwalić w domu, matce jusz
    > mówiłem że mam gwiazdem na masce to wszystkich na wielkanoc specjalnie
    > zaprosiła!

    O to widzę, że na osiedlu będzie pite!

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

  • 46. Data: 2012-02-02 15:17:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Nie rzuciłem tylko jadę się samohodem pochwalić w domu, matce jusz
    > mówiłem że mam gwiazdem na masce to wszystkich na wielkanoc specjalnie
    > zaprosiła!

    Nie zapomnij chujinki, bo na czym będziecie pisanki wieszać? Ale czy
    wejdzie do gwiazdy?!

  • 47. Data: 2012-02-02 15:18:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin M1SLQ

    > hahahaha! LOL! ;) uderz w stół a nożyce się odezwą ;)

    Nie spamuj, post leci do kosza!

  • 48. Data: 2012-02-02 15:19:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:17, to wrote:
    > begin kamil

    > Nie zapomnij chujinki, bo na czym będziecie pisanki wieszać? Ale czy
    > wejdzie do gwiazdy?!

    W kombi mam to wejdzie spokojna głowa kolego!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 49. Data: 2012-02-02 15:20:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > W kombi mam to wejdzie spokojna głowa kolego!

    Tylko uwarzaj nie pokłuj sobie skur.

  • 50. Data: 2012-02-02 15:20:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:16, DoQ wrote:

    > O to widzę, że na osiedlu będzie pite!

    Na osiedlu to będzie lansik kolego ale ja nie wsiadam za kułko po pijaku
    nigdy, więc będę tak sobie tylko jeździł wkoło bloku. Dobrze że mam w
    ropie to za 20zł pół dnia mogę tak pod sklep i spowrotem jeździć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net