  • 31. Data: 2012-02-02 15:05:41
    Temat: Re: Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > FIAT Qubo 1,4

    Myślisz kolego, że to mojej Asterki też się nada? Silniczek chyba podobny!

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 32. Data: 2012-02-02 15:07:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:05, to wrote:
    > begin kamil

    > Myślisz kolego, że to mojej Asterki też się nada? Silniczek chyba podobny!

    Myślę że tak kolego, ja chyba do swojej gwiazdy w tedeku założę bo mi
    się bardziej rasowy dźwięk wydehu przyda jak zajeżdżam pod dom. Wtedy
    dopiero sąsiadowi szczena opadnie, kupił se BMW 750 w holenderskim gazie
    bo go na bęzynę nie stać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 33. Data: 2012-02-02 15:08:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Wstępna data to 11-13.05 jak zwykle w Gonskach.

    Super, a kto drukuje legitymacje zlotowe?

  • 34. Data: 2012-02-02 15:08:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:04, to wrote:
    > begin neoniusz

    > To może być to. Po co właściwie nim jechałem?

    Ale powiedz kolego że fajnie wgniata dizelek w fotel co nie? Moment to
    jest to, normalnie lusterka składa i można od 300 obrotów już wypszedzać
    nawet na wstecznym biegu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 35. Data: 2012-02-02 15:09:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:08, to wrote:
    > begin DoQ

    > Super, a kto drukuje legitymacje zlotowe?

    A macie naklejeczki panowie? Tylko takie małe żeby mi pod REMUS weszła
    bo mam na całą szybę z tyłu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 36. Data: 2012-02-02 15:10:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Ale powiedz kolego że fajnie wgniata dizelek w fotel co nie? Moment to
    > jest to, normalnie lusterka składa i można od 300 obrotów już wypszedzać
    > nawet na wstecznym biegu.

    Dokładnie, wszyscy wiedzą, że moc odpowiada tylko za prędkość maksymalną,
    natomiast za przyspieszenie odpowiada moment czyli mówiąc kolosalnie to
    ile mamy niutkuw pod maską.

  • 37. Data: 2012-02-02 15:11:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > A macie naklejeczki panowie? Tylko takie małe żeby mi pod REMUS weszła
    > bo mam na całą szybę z tyłu.

    Nalepeczki forumowe drukuje Lokalny Junior Moderator Futrzak, także do
    niego się zgłoś i zrobi Ci na cacy.

  • 38. Data: 2012-02-02 15:13:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:10, to wrote:
    > begin kamil

    > Dokładnie, wszyscy wiedzą, że moc odpowiada tylko za prędkość maksymalną,
    > natomiast za przyspieszenie odpowiada moment czyli mówiąc kolosalnie to
    > ile mamy niutkuw pod maską.

    No mi sie to podoba bo jak mi drugi i czeci bieg się zwichrował to nie
    muszę naprawiać tylko z jedynki od razu na czwurkę wrzucam i normalnie
    po mieście se jadę i wypszedzam bez problemów. A zaczoł mi nawet palić
    mniej przes to bo niecałe 5 litrów w korkah.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 39. Data: 2012-02-02 15:14:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:11, to wrote:
    > begin kamil

    > Nalepeczki forumowe drukuje Lokalny Junior Moderator Futrzak, także do
    > niego się zgłoś i zrobi Ci na cacy.

    A do moderatora Fuczaka można jakonś pryrwatną wiadomość wysłać czy jak
    się z nim mogę skontaktować żeby mi naklejeczke wysłał?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 40. Data: 2012-02-02 15:14:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 15:08, to pisze:

    > Super, a kto drukuje legitymacje zlotowe?

    Kamil zadeklarował wydrukować, też ma być na zlocie.
    Rzuca zmywak i jedzie do Polski :))

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)