  • 21. Data: 2012-02-02 14:47:56
    Temat: Re: Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 13:43, to wrote:
    > begin kamil

    > Trzymaj się tematu, bo dostaniesz OST-a!

    Sorry ale ja poważnie pytam kolego. Na firmowym auto ponoć lepiej jeździ
    i można kapcia palić nawet na 3 biegu, to pewnie przy wyprzedzaniu
    trochę przykopciło.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-02-02 14:51:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Sorry ale ja poważnie pytam kolego. Na firmowym auto ponoć lepiej jeździ
    > i można kapcia palić nawet na 3 biegu

    Słyszałem, że ten sam efekt można osiągnąć montując MAGNETYZER,
    szczególnie MAKSOR REFERENCJE w promocyjnej cenie 999 zł.

    http://moto.allegro.pl/dodatkowa-moc-silnika-on-i-pb
    -maksor-referenc-
    i2084868878.html

    Polecam wszystkim!

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 23. Data: 2012-02-02 14:53:27
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):

    > Nie nabijaj sobie postów, jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to
    > lepiej milcz.
    Właśnie to jest bardzo ciekawe w odniesieniu Twoich komentarzy odnośnie mułów i
    debili na drodze.
    Każemu własna kupa ładnie pachnie, ale nie daj się zwieść.

    A co do nabijania postów, przeanalizuj swoje bzdury nic nie wnoszące.
    --
    Krzysiek

  • 24. Data: 2012-02-02 14:54:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 14:42, to pisze:
    > Nie masz uprawnień żeby dać WARNA innemu moderatorowi. Poczytaj może
    > regulamin tego forum.

    Ok, spur proponuję przenieść na spotkanie zlocikowe.

    --
    pozdr. Rzędzimir
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 25. Data: 2012-02-02 14:56:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Każemu własna kupa ładnie pachnie, ale nie daj się zwieść.

    Nie spamuj, o swoich upodobaniach kulinarnych możesz porozmawiać na forum
    pl.rec.kuchnia, to jest forum o samochodach!

    > A co do nabijania postów, przeanalizuj swoje bzdury nic nie wnoszące.

    Przypomnę Ci regulamin tego forum:

    1. Moderator ma zawsze rację
    2. Jeśli moderator nie ma racji, patrz pkt. 1

    Z moderatorem się nie dyskutuje!

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 27. Data: 2012-02-02 15:01:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ok, spur proponuję przenieść na spotkanie zlocikowe.

    Spoko kolego, a kiedy najbliższy spocik?

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 26. Data: 2012-02-02 15:01:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.02.2012 13:57, to pisze:
> [...]
    > jechałem słabym autem (diesel ok. 100 KM) to zredukowałem do 2 i
    > wyprzedzam kolejno członków tej przymulonej karawany ciągnąć na każdym
    > biegu do odcinki. Na 4 biegu przy licznikowych ok. 150 km/h (realnie
    > pewnie ze 140 km/h) coś zaczęło ostro śmierdzieć spalenizną, ale tak
    > bardziej jakby się instalacja jarała niż coś np. kapało na rozgrzany
    > wydech. Akurat wyprzedziłem ostatniego muła, więc zjechałem na swój pas i
    > zdjąłem nogę z gazu i po chwili przestało śmierdzieć. Potem już nie
    > śmierdziało, ale też nie miałem potrzeby, żeby go tak ostro cisnąć.

    Smród zawodu. Wszak wiadomo, że tylko plebs jeździ ropniakami. Nawet
    samo auto się wstydzi!

  • 28. Data: 2012-02-02 15:02:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 13:51, to wrote:
    > http://moto.allegro.pl/dodatkowa-moc-silnika-on-i-pb
    -maksor-referenc-
    > i2084868878.html

    FIAT Qubo 1,4

    U Pana Mariusza zakupiłem Dynamic fuel Refernece do mojego nowego
    słabiutkiego (1.4 75 KM-benzyna) fiata Qubo, mając nadzieje ,że ta
    "zabawka" da troszeczkę mocy dla tego zdechlaka , a i owszem Pan Mariusz
    kombinował , proponował, to takie a takie ustrojstwo (chwała chłopu za
    tak rzetelną kupiecką postawe) pewnie za darmo by oddał dzieło swojej
    pracy - no ale trafiliśmy na cudo jak wyżej , po zamontowaniu Pana
    Mariusza dzieła auto dostało wigoru i dziwnego pomruku(sportowego) ale
    nie zalezało mi na bajerach , czy mniejszemu spalaniu tylko na .....
    mocy i tylko na mocy i taką uzyskałem , przed załozeniem Referenc-a
    zdechlak jechał max 140km/h a po 1500km coś w nim drgneło, pierdykneło i
    zachciało mu się jechać normalnie; gdzieś około170km/h, no kurcze dzięki
    za to coś Panie Mariuszu.A na koniec powiem tak: bałem się sakramencko
    wydac kasę na jakąś rurkę która ma dać troszeczke mocy za nie małą kase
    , ale zaryzykowałem kasę i efekt rurki dał mi wiele satysfakcji i mandat
    za przekroczenie prędkości. no to na tyle i pozdrawiam , a paliwka wcale
    mi wiecej nie ubywa niż przed załozeniem referenca.

    Wojciech Małkowski Rumia

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2012-02-02 15:04:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin neoniusz

    > Smród zawodu. Wszak wiadomo, że tylko plebs jeździ ropniakami. Nawet
    > samo auto się wstydzi!

    To może być to. Po co właściwie nim jechałem?

  • 30. Data: 2012-02-02 15:05:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 15:01, to pisze:
    > Spoko kolego, a kiedy najbliższy spocik?

    Wstępna data to 11-13.05 jak zwykle w Gonskach.

    --
    pozdr. Rzędzimir
    [Moderator Lokalny PMS]