  • 11. Data: 2012-02-02 14:30:25
    Temat: Re: Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Mówię że było o smrodzie z diesla nie raz na tym forum. Zacznij używać
    > wyszukiwarki bo admin da ci psztyczka w nos!

    Uwaga do wszystkich -- NIE KARMIĆ TROLLA! :D

  • 12. Data: 2012-02-02 14:32:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 13:27, Ukaniu wrote:
    > Użytkownik "to"<t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Potem już nie

    > Znany jeden z zapachów kostuchy.
    > Gdy Śmierć czai sie blisko czujemy w zależności od grzechu
    > - zapach siarki - grzech ciężki, piekło

    Jak siarka, to może miotał nim szatan?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2012-02-02 14:33:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Jak siarka, to może miotał nim szatan?

    Szatan nie miotał, kura szła równo!

  • 14. Data: 2012-02-02 14:34:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 14:30, to pisze:

    > Uwaga do wszystkich -- NIE KARMIĆ TROLLA! :D

    WARN!

    --
    Paweł
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 15. Data: 2012-02-02 14:34:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Czarek Daniluk

    > Kiedyś poczułem smród jak przeciągnąłem dość ostro Partnera który był od
    > nowości jeżdżony jak ostatnia piiiiii....da :) smród szedł z nawiewów,
    > na pewno nie było to nic palącego się. Nigdy więcej tego w tym
    > samochodzie nie poczułem jak później nim jeździłem :)
    > Musieć za ostro dostał w palnik ;)

    Ale on często tak dostaje, bo jak inaczej jeździć mułem który ma 110 KM?
    Wcześniej raczej nie śmierdział (o ile nie zjarałem opon).

  • 16. Data: 2012-02-02 14:35:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 13:33, to wrote:
    > begin kamil

    > Szatan nie miotał, kura szła równo!

    A paliwo miałeś firmowe, Malina?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2012-02-02 14:37:28
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Jadę sobie za rzędem mułów mulących się z prędkością ok. 50 km/h, tak
    > jakby było ślisko, a wcale nie jest,
    Następny protest a ja nic o tym nie wiem? LOL
    > jechałem słabym autem (diesel ok. 100 KM) to zredukowałem do 2 i
    > wyprzedzam kolejno członków tej przymulonej karawany ciągnąć na każdym
    > biegu do odcinki. Na 4 biegu przy licznikowych ok. 150 km/h
    W końcu jeden normalny ROTFL
    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2012-02-02 14:42:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > WARN!

    Nie masz uprawnień żeby dać WARNA innemu moderatorowi. Poczytaj może
    regulamin tego forum.

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 19. Data: 2012-02-02 14:43:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > A paliwo miałeś firmowe, Malina?

    Trzymaj się tematu, bo dostaniesz OST-a!

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 20. Data: 2012-02-02 14:44:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > W końcu jeden normalny ROTFL

    Nie nabijaj sobie postów, jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to
    lepiej milcz.

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]