  • 1. Data: 2014-05-28 18:37:02
    Temat: Co sprawdzić w elektronice Powerbanku
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Co sprawdzić w elektronice Powerbanku. Występuje problem z pojawieniem
    się na wyjściu 5 V napięcie 12 V. W linkach umieszczam zdjęcia płyty
    powerbanku. Mam też wrażenie że szybko rozładowują się akumulatory.

    http://s18.postimg.org/7pioe4aux/prz_d1.jpg
    http://s18.postimg.org/gykuo8jqx/tyl0.jpg

  • 2. Data: 2014-05-28 20:55:51
    Temat: Re: Co sprawdzić w elektronice Powerbanku
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 28.05.2014 o 18:37 hisjusz <h...@w...pl> pisze:

> [...]
    > się na wyjściu 5 V napięcie 12 V. W linkach umieszczam zdjęcia płyty
    > powerbanku. Mam też wrażenie że szybko rozładowują się akumulatory.

    Czyli padł regulator na 5V, mogło coś więcej, obawiam się że znalezienie
    tego oraz znalezienie i ściągnięcie części może więcej kosztować niż nowy
    powerbank, tym bardziej że nie ma gwarancji że będzie chodził, albo
    naprawa bedzie niemożliwa bo padł PIC albo jedno z wyjść jego.
    Więc reasumując robisz tym rzut do kosza i kupujesz nowy.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2014-05-28 22:05:50
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-05-28 20:55, janusz_k pisze:

> [...]
    > naprawa bedzie niemożliwa bo padł PIC albo jedno z wyjść jego.
    > Więc reasumując robisz tym rzut do kosza i kupujesz nowy.

    Padł czyli robi zwarcie czy co z nim się stało? Który z elementów na tej
    płytce to regulator na 5v?

    Pooglądałem po allegro i nie ma takiego czegoś co by mnie interesowało.
    Co powinienem poczytać żeby być władcą power-banków i zbudować go sobie
    samemu?

  • 4. Data: 2014-05-28 23:42:42
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 05/28/2014 10:05 PM, hisjusz wrote:
    > Co powinienem poczytać żeby być władcą power-banków i zbudować go sobie
    > samemu?

    A co użuwasz z niego? Tylko usb czy coś więcej? Ile od niego oczekujesz
    (ładowań, liczba podłączonych jednocześnie urządzeń, sposób ładowania).
    Bo większość już została wynaleziona i tanio z gotowych modułów można
    sobie coś takiego zrobić.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 5. Data: 2014-05-29 00:12:08
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-28 22:05, hisjusz pisze:

> [...]
    >
    > Pooglądałem po allegro i nie ma takiego czegoś co by mnie interesowało.
    > Co powinienem poczytać żeby być władcą power-banków i zbudować go sobie

    Jeśli nie wiesz, który na tej płytce to regulator to musisz dużo poczytać.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2014-05-29 01:00:05
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 maja 2014 18:37:02 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:
    > Co sprawdzi� w elektronice Powerbanku. Wyst�puje problem z pojawieniem
    >
    > si� na wyj�ciu 5 V napi�cie 12 V. W linkach umieszczam zdj�cia p�yty
    >
    > powerbanku. Mam te� wra�enie �e szybko roz�adowuj� si� akumulatory.
    >

    > http://s18.postimg.org/7pioe4aux/prz_d1.jpg
    >
    > http://s18.postimg.org/gykuo8jqx/tyl0.jpg

    Zrób fotkę elementu do którego jest opis " widać dziurkę". Generalnie jak tutaj
    zadajesz pytania jakie zadajesz to naprawić możesz tylko fuksem.

  • 7. Data: 2014-05-29 10:18:22
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-05-28 23:42, Marek Wodzinski pisze:

> [...]
    > (ładowań, liczba podłączonych jednocześnie urządzeń, sposób ładowania).
    > Bo większość już została wynaleziona i tanio z gotowych modułów można

    Najbardziej mi potrzeba do telefonu, takiego żebym co najmniej cały
    dzień mógł z gpsem przemieszczać się po mieście. W tej płytce podobała
    mi się możliwość zmiany napięcia wyjściowego przez co można było zasilić
    np wkrętarkę. Układ był samo wystarczalny więc nie trzeba było żadnych
    ba lancerów do ogniw, samo się ładowało, świeciło że naładowane.
    Długo trzymało.

  • 8. Data: 2014-05-29 10:19:11
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-05-29 00:12, Mario pisze:

    > Jeśli nie wiesz, który na tej płytce to regulator to musisz dużo poczytać.

    Myślę że ten 1AM. Co mam czytać podaj z jedno źródło to poczytam;)
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-05-29 10:21:30
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    > (ładowań, liczba podłączonych jednocześnie urządzeń, sposób ładowania).
    > Bo większość już została wynaleziona i tanio z gotowych modułów można

    Czy możesz podać miejsce gdzie o takich modułach moge poczytać i je kupić?

  • 10. Data: 2014-05-29 10:36:44
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-29 10:19, hisjusz pisze:

    > Myślę że ten 1AM. Co mam czytać podaj z jedno źródło to poczytam;)
    > Pozdrawiam

    Twoim znaniem wystarczy przeczytać książkę żeby projektować mosty czy
    zostać chirurgiem?

    --
    pozdrawiam
    MD