    Date: Thu, 29 May 2014 10:18:22 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co sprawdzić w elektronice Powerbanku

    W dniu 2014-05-28 23:42, Marek Wodzinski pisze:

    > A co użuwasz z niego? Tylko usb czy coś więcej? Ile od niego oczekujesz
    > (ładowań, liczba podłączonych jednocześnie urządzeń, sposób ładowania).
    > Bo większość już została wynaleziona i tanio z gotowych modułów można
    > sobie coś takiego zrobić.
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Marek

    Najbardziej mi potrzeba do telefonu, takiego żebym co najmniej cały
    dzień mógł z gpsem przemieszczać się po mieście. W tej płytce podobała
    mi się możliwość zmiany napięcia wyjściowego przez co można było zasilić
    np wkrętarkę. Układ był samo wystarczalny więc nie trzeba było żadnych
    ba lancerów do ogniw, samo się ładowało, świeciło że naładowane.
    Długo trzymało.