  • 1. Data: 2013-03-24 21:12:02
    Temat: Co sprawdzać przy kupnie samochodu
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Jutro jadę z zamiarem kupna samochodu. Przed wyłożeniem kasy zamierzam
    odwiedzić:
    1. ASO w celu sprawdzenia stanu technicznego
    2. Sąd zastawów - żeby uniknąć niespodzianki (w sumie sprzedawca
    twierdzi że kredytu nie brał)
    3. Policja - czy nie kradziony

    Coś jeszcze? Czy któryś z wymienionych punktów ominąć?

    Darek

  • 2. Data: 2013-03-24 21:22:54
    Temat: Re: Co sprawdzać przy kupnie samochodu
    Od: <4...@2...212254.invalid> (Tom N)

    Darek w

> [...]
    > odwiedzić:
    > 1. ASO w celu sprawdzenia stanu technicznego
    > 2. Sąd zastawów - żeby uniknąć niespodzianki (w sumie sprzedawca

    Jak daleko do punktu "kasacji pojazdów"...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2013-03-24 21:41:59
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Jak daleko do punktu "kasacji pojazdów"...

    nie rozumiem

    Darek

  • 4. Data: 2013-03-24 22:32:58
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości:

    > Jutro jadę z zamiarem kupna samochodu. Przed wyłożeniem kasy zamierzam
    > odwiedzić:
    > 1. ASO w celu sprawdzenia stanu technicznego

    Znacznie wczesniej spytaj się w ASO co dokładnie będą sprawdzać !

    Bo jeśli mają zamiar sprawdzać *tylko*:
    - grubość lakieru,
    - organoleptycznie stan opon, układu napędowego, kierowniczego i hamulcowego
    - organoleptycznie wycieki olejów, płynów,
    - organoleptycznie podwozie (podłużnice itd.)
    - kody błędów (próba stacjonarna, czyli bez obciążenia ukł, napęd.
    samochodu)
    - historia serwisowa w ASO,

    to ja bym zmienił ASO na inne ASO lub na inny warsztat, który specjalizuje
    się w diagnozowaniu danej marki (lub kilku marek).

    Mogę ci napisać co dokładnie należy sprawdzać przy zakupie samochodu ale
    sądzę że to przewyższy poziom tej grupy co spowoduje że mogę zostać odebrany
    jako troll...;-)

    > Darek

    Bugatti

  • 5. Data: 2013-03-24 22:37:10
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Mogę ci napisać co dokładnie należy sprawdzać przy zakupie samochodu ale
    > sądzę że to przewyższy poziom tej grupy co spowoduje że mogę zostać
    > odebrany jako troll...;-)
    Mimo wszystko zaryzykuj :)
    WOJO

  • 6. Data: 2013-03-25 08:33:18
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Darek nabazgrał(a):

    > Jutro jadę z zamiarem kupna samochodu. Przed wyłożeniem kasy zamierzam
    > odwiedzić:

    Nie to nie moje ale warto przeczytać:
    http://autopewniak.pl/

  • 7. Data: 2013-03-25 08:47:47
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Mogę ci napisać co dokładnie należy sprawdzać przy zakupie samochodu ale
    > sądzę że to przewyższy poziom tej grupy co spowoduje że mogę zostać
    > odebrany jako troll...;-)

    Nie krępuj się, pisz :)

    Darek

  • 8. Data: 2013-03-25 08:58:13
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > że kredytu nie brał)
    > 3. Policja - czy nie kradziony
    >
    > Coś jeszcze? Czy któryś z wymienionych punktów ominąć?

    Musisz sprawdzić czy pojazd był poświęcony i ma stosowne zaświadczenie.

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2013-03-25 13:37:28
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-03-24 22:32, Bugatti pisze:

    > Mogę ci napisać co dokładnie należy sprawdzać przy zakupie samochodu ale
    > sądzę że to przewyższy poziom tej grupy co spowoduje że mogę zostać
    > odebrany jako troll...;-)

    Dawaj :)
    Tylko nie zapomnij podać, na ile twoich miesięcznych dochodów ów pojazd
    zostaje wyceniony. Bo jeśli to jest samochód "za średnią krajową", to
    np. sprawdzanie oryginalności wszystkich szyb bym sobie darował - ważne,
    że są ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2013-03-25 14:43:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-24 21:12:02 +0100, Darek <n...@p...maila.pl> said:

> [...]
    > odwiedzić:
    > 1. ASO w celu sprawdzenia stanu technicznego
    > 2. Sąd zastawów - żeby uniknąć niespodzianki (w sumie sprzedawca

    1. wierzysz tym z ASO?
    4. dobrze, by pojazd obejrzał ten, kto potem będzie go naprawiać. o ile
    mu ufasz...

    --
    Bydlę