eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCo się zepsuło w laptopie???Re: Co się zepsuło w laptopie???
  • Data: 2009-05-27 15:55:38
    Temat: Re: Co się zepsuło w laptopie???
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Czy nie jest tak, że skoro wymieniono cześci na nowe, to gwarancja na te
    >nowe leci od początku ?
    >Tj. wciaż możesz reklamować matrycę i kartę graficzną - czy inaczej: złożyć
    >reklamację do reklamacji.

    Mylisz dwa pojęcia tzn gwarancję i rękojmię.
    Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta i może jej nie być. A
    wstępnie się dowiedziałem (nie mam przy sobie karty gwarancyjnej), że w F-S
    na wymienione części gwarancja jest do końca gwarancji na sprzęt lub miesiąc
    od daty wymiany.
    Niestety od zakupu minęło już ponad dwa lata więc nie mogę korzystać z
    rękojmi.

    Pozdrawiam
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: