    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?
    Date: Sat, 18 Apr 2015 08:25:55 -0500

    news:dkhezntrm2cx$.y65hr6ftcm65.dlg@40tude.net...

    > Wielka lista jest zawsze.
    > Moze dlatego, ze w Androidzie ponoc sie aplikaxji nie zamyka :-)

    Ja w swoim Asusie mogę je usuwać, conajmniej z listy ostatnio otwartych... I
    jak wywołuję tą listę to często mam tylko jedną-dwie, rzadko trzy aplikacje
    na tej liście. Zdaję sobie sprawę, że to niekoniecznie to samo co lista
    aplikacji aktulnie pracujących, ale pod przeznaczenie pecetowego "ALT+TAB"
    się nadaje jaknajbardziej.

    > Eee, to przeciez nie uniwersalny komputer. Nie ma dziesiatkow
    > interfejsow - wszystko ma pojsc przez USB.

    Czasami USB to duży overkill - taki pH metr to głupie urządzenie
    pomiarowe - wystarczy aby napięcie z sondy pH przetworzyć na
    częstotliwość i podać na wejście słuchawkowe - prosto i tanio.
    USB dałoby tam potężny nawis elektroniki cyfrowej, niepotrzebnie.
    Więc sporo przystawek na iPhone "wchodzi" w niego nie przez USB
    tylko właśnie przez 3.5mm Jack gdzie masz mikrofon i audio-out.
    Na upartego możesz też tą drogą zrobić nawet jakąś prymitywną
    transmisję cyfrową w celach np. identyfikacji wetkniętego urządzenia.

    > A nie, S4 ma na stale, choc i tak przez digitizer.
    > Chyba wiekszosc telefonow tak ma - jeden sprzetowy lub nie,
    > obok dwa ekranowe.
    > W zasadzie sobie chwale, bo zawsze w tym samym miejscu ...
    > no ale obroty utrudnia :-)

    Telefonu z Andkiem nigdy nie miałem, to nie wiem, ale
    te wirtualne w tablecie właśnie mają sens przy rotacji ekranu.

    > Moge, ale to glebiej w menu schowane ..

    W Asusie jest na górnej belce, przesuwasz palcem, pojawia się
    okienko z przełącznikami takimi jak wifi on/off, bt on/off, obrót on/off.
    Jest tam też rozjaśnienie ekranu i ściemnienie go - bardzo przydatne.

    > Sila przyzwyczajenia jest wielka.
    > Aczkolwiek nawigacja samochodowa bez obracania to jest hardkor.
    > Choc juz przy wyborze trasy wole polnoc na gorze.

    Ja wolę też jechać z północą na górze - z obracaniem mapy są
    faktycznie łatwiejsze skręty, ale też łatwiej się pogubić gdzie
    jesteś i wtedy musisz w 100% polegać na nawigacji, a ja tak
    nie lubię - wolę mieć jakieś choć blade pojęcie gdzie jestem.

    > A jaka zywotnosc obiecali ?
    > Ja tam pamietam ze klient sie wsciekl, jak mu po 1.5 roku kazali kupic
    > nowe urzadzenie ... i wygral.

    Generalnie tak to działa w każdej firmie, że jak przyjdziesz do sklepu
    firmowego i narobisz dużego hałasu to taniej wyjdzie firmie dać Ci
    to co chcesz abyś zamknął mordę i wyszedł niż się z Tobą użerać... :-)
    Mój kolega z pracy, Chinczyk, bardzo się chwalił że tą metodą
    często coś "wywalcza" już po gwarancji albo gdy samemu coś schrzani,
    a dla mnie to trochę nieetyczne, jak wyłudzanie, szantaż...

    > Jak lubisz turystyke w dziczy, to zapasowa bateria wazniejsza niz
    > najnowszy model ... ale nie dzialajacy :-)

    No ale robisz fałszywie ograniczony wybór - będziesz miał najnowszy model z
    power packiem USB lub zapasowa bateria do jakiegoś dinozaura z wymienną
    baterią.

    Większość pewnie wrzuci jednak power-packa do plecaka. Albo dwa.

    Zresztą jak lubisz turystykę w prawdziwej dziczy to i tak polegając na
    działaniu telefonu komórkowego się trochę oszukujesz, bo w rejonach gdzie ja
    często spędzam czas w dziczy to ani BTSów nie ma w okolicy ani też połączeń
    "z miasta" nie chcę odbierać...

    > Widziales parkowanie po francusku ?
    > A nawet u nich dominuja lakierowane zderzaki ;-)

    Nie, ale domyślam się że pewnie takie jak w centrum Chicago, na wcisk.

    > A dla mnie to ona jest mala i nierozszerzalna :-)
    >
    > No i niestety - jakies sprawdzenie co ja wypelnia na Androidzie/S4
    > jest uciazliwe/utrudnione.

    A w iOS bajecznie łatwe. Pokazuje Ci listę aplikacji posortowaną po
    zajmowanej pamięci i podaje ile kod, ile dane i z tego samego okienka
    umożliwia usunięcie/odinstalowania applikacji.

    > A to moze gdzies w USA i to jeszcze w strefach ajfona.
    > Bylo tez Galaxy Young, Galaxy Trend, takie tam fiaty wsrod telefonow.
    > Inne Galaxy sredniej ceny lezaly na polkach wsrod innych podobnych
    > telefonow.

    Tych Galaxy w ogóle w USA nie widziałem - miałem na myśli Galaxy S.

    > Samsung troche powariowal z tymi produktami - S, Ace, Core, Note,
    > teraz jeszcze A, J i ch* wie czym sie roznia i co dla siebie wybrac
    > :-)

    To tak jak Intel z cpu Pentium - nazwa się spodobała klientowi, przyjęła na
    rynku, wylansowali Galaxy S to teraz te tańsze telefony, te fiaty, też
    nazwali Galaxy aby niedoinformowanym się z modelem BMW kojarzyły.

    > No ale co to narzekac - Dell mial swego czasu 6 linii notebookow.

    I to chyba dobrze dla klienta jak jest w czym wybierać?

    > NSA jest za, producenci tez.
    > Ale co - kazdy ma prawo tylko do jednego numeru ?
    > No i na ulicy beda palce obcinac :-(

    Gorzej - podejdziesz ze swoim telefonem do śpiącego turysty na ławce w parku
    i na jego konto sobie do panienki w Hiszpanii zadzwonisz ;-)