eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCo się dzieje z tymi DNS-ami w NASK i TP SA?! [loop detected!] › Re: Co się dzieje z tymi DNS-ami w NASK i TP SA?! [loop detected!]
    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co się dzieje z tymi DNS-ami w NASK i TP SA?! [loop detected!]
    Date: Tue, 29 Jan 2008 17:37:37 +0100

    Krzysztof Halasa pisze:

    > A konkretnie, na jakiej maszynce tak jest? Zaraz sprawdzimy.

    głowy nie dam, ale wydaje mi się, że ttl-e pomija dns2.tpnet.pl robiłem
    ostatnio zmianę kilkuset domen z przerzuceniem na nowe serwer (inne IP)
    i zmniejszyłem TTL do 20 minut na ponad dobę przed zmianą (wcześniej TTL
    był dobowy) i dns2.tpnet.pl widział stare wpisy dużo dłużej niż 20 minut
    (a dns.tpnet.pl od razu). Ja po prostu czekałem, niemniej to chyba ten
    przypadek.

    Wojtek