eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCo się dzieje z tymi DNS-ami w NASK i TP SA?! [loop detected!] › Re: Co się dzieje z tymi DNS-ami w NASK i TP SA?! [loop detected!]
  • Data: 2008-01-29 23:51:04
    Temat: Re: Co się dzieje z tymi DNS-ami w NASK i TP SA?! [loop detected!]
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Aaa, ta maszyna byla serwerem... Bilbo to drobny problem, chwilowo
    > *.gtld-servers.net podaja TTL 172800 dla tamtego starego rekordu A :-)

    Tia, to też zauważyłem, ale miałem cichą nadzieję, że im.. przejdzie z
    czasem :-)

    > Musza to sobie wyjasnic z registrarem, ktory musi wywalic stary glue
    > record (nowy jest zbedny, bo serwery sa spoza strefy).

    Wiesz, mają tam panel www do zarządzania tym wszystkim, ale wątpię, żeby
    mnie wpuścili na niego od tak (bo mają tam setki domen klientów).
    Najgorsze jest to, że ci Francuzi są dość odporni na wiedzę i niestety
    bardzo ciężko się z nimi rozmawia. Założę się, że jak im powiem "glue
    record", to będzie moje ulubione "qu'est-ce que c'est?", więc będę
    musiał im to opisać/dać stosowny link/etc... najlepiej byłoby, gdyby
    mnie dopuścili do tego swojego panelu. :)

    > Moze po prostu
    > blad w "ustawieniach" domeny w "control panelu".

    Niestety chwilowo nie mam tam wglądu, ale będę to z nimi negocjował, bo
    cosik mi się zdaje, że bez tego ni hu hu.. a czas nagli.

    -K.
    PS.
    News z ostatniej chwili - widzę, że bilbo rozpoczął odliczanie od
    ładnych paru godzin :-)