-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Co się dzieje z przejezdnością w 3mieście?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <psi2bv$k18$1@node2.news.atman.pl>
Date: Wed, 14 Nov 2018 22:59:43 +0100
Message-ID: <151ah6i2vq1vk.1v5flyreskyam$.dlg@40tude.net>
Lines: 25
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.247
X-Trace: 1542232784 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 485 89.64.51.247:36417
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643782
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 14 Nov 2018 21:59:36 +0100, Marek S napisał(a):
> Wiem, że jest/są tu osoby z 3miasta. Czy wiecie o co chodzi z ostatnimi
> korkami?
Chodzi o to że często jakiś jeden z drugim musi zderzyć.
W dodatku często są to lekkie kolizje, a uczestnicy zamiast zjechać chociaż
na pas awaryjny to stoją i czekają, często ponad godzinę na policję która
przyjedzie, wlepi po mandacie i powie że ten z tyłu jest winny.
No i jednak też jakimś problemem jest to, że ta policja się pojawia po
godzinie rozgonić towarzystwo, a powinna w 5 minut.
Do tego dochodzą gapie, którzy na jezdni z przeciwnej strony potrafią
zbudować większy korek niż na tej na której jest zderzenie (bo mają dalej,
gorzej widać i jeszcze bardziej muszą zwolnić).
Do tego z takich bardziej przyziemnych powodów, to krótka jezdnia zjazdowa
na Karwiny (jedna i druga), zakończona światłami i zapychające się
skrzyżowanie z Chwaszczyńską powodują że kolejka czekających na zjazd na
Chwaszczyńską zaczyna wystawać na obwodnicę i blokować prawy pas (oraz
chwilami lewy na którym jakiś maruder stwierdza że on jednak tu chce
zmienić pas).
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.18 21:42 Marek S
- 16.11.18 01:34 Tomasz Pyra
- 16.11.18 21:53 Marek S
- 17.11.18 01:08 LEPEK
- 17.11.18 12:41 Cavallino
- 17.11.18 14:32 LEPEK
- 17.11.18 16:32 Cavallino
- 17.11.18 23:36 Marek S
- 18.11.18 08:59 Budzik
- 18.11.18 11:44 j...@i...pl
- 18.11.18 17:08 Marek S
- 18.11.18 17:55 Tomasz Pyra
- 18.11.18 18:32 Marek S
- 18.11.18 19:16 Tomasz Pyra
- 18.11.18 21:44 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=