  • 61. Data: 2004-12-27 16:35:43
    Temat: Re: Co siĂŞ dzieje z TH C.NET.PL
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    RusH napisał:

    > w USA gdzie juz praktycznie nic sie nie produkuje poza rozrywka i
    ^^^^^^^^^^^
    > procesami sadowymi.

    To nie praktyka, a teoria.
    EOT
    --
    jkr

  • 62. Data: 2004-12-27 16:51:17
    Temat: Re: Co si? dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout>

    RusH napisał(a):

    > Czy zwykly klient w USA wie, ze pije mleko z rBGH ? Czy go to obchodzi
    > ? To samo jest tutaj. Nikogo nie bedzie nic obchodzic do czasu az nagle
    > sie okaze ze domena ktora kupil nie jest jego a strona firmowa zniknela
    > nagle mimo ze byla wykupiona na 2 lata.

    O czym Ty mówisz człowieku? Domena? Na dwa lata? Jeśli kogoś stać na
    wykupienie domeny na dwa lata z hostingiem to nie zakłada go na takim
    serwerze jak THC. W moim przypadku (bo to ja wystartowałem ten temat)
    sprawa wygląda tak, że albo kupuje hosting za 50 zł albo wcale. Wiem,
    kolego że żal Ci tyłek ściska bo albo płacisz za swoje konto jakieś
    chore pieniądze, albo poprostu taki tani hosting robi Ci konkurencje ale
    na szczęście ta konkurencja istnieje. Inaczej opłaty za hosting były by
    takie jak za net w tpsa i nie miał bym gdzie tego konta założyć, a tak
    mam i się cieszę. Jeśli padnie to cóż, moja strata, moje ryzyko.

    Widzę, że temat przerodził się w powszechny najazd osób które mają chyba
    coś wspólnego z rynkiem hostingowym w polsce. Opanujcie się panowie.
    Konkurencja jest podstawą wolnego rynku i konsumentom wychodzi to tylko
    na zdrowie. Jeśli Was tak ciśnie to czemu Wy nie obniżycie cen? A może
    to jakaś zmowa (typu: kto się wychyli to w ryja)?

    Po wysłaniu pierwszego posta dostałem trzy maile z propozycją od
    konkurencji. Bardzo dziękuje, ale konto wykupiłem na rok i się nie
    wycofam (zapłacone). Czekam za to na propozycję hostingu za 50 zł na
    przyszły rok z serwerem w Polsce i opieką 24h na dobę. ;]

    Pozrawiam
    K.

  • 63. Data: 2004-12-27 17:01:37
    Temat: Re: Co sie dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Jakub.S <j...@p...pl.spamout> wrote:

    > Czekam za to na propozycję hostingu za 50 zł na
    > przyszły rok z serwerem w Polsce i opieką 24h na dobę. ;]

    Heh. Trochę się spóźniłeś, bo przed Bożym Narodzeniem
    mogłeś napisać list do Świętego Mikołaja ;) Teraz to już
    nici, ale w przyszłym roku nie zapomnij. Zapisz sobie adres:

    Santa Claus
    Main Post Office
    FIN-96930 Arctic Circle

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 64. Data: 2004-12-27 19:21:05
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Dopóki każdy będzie się litował i kupował coś z patiotyzmu, to nic w
    > PL nie ruszy. Recepta jest jedna -- kupować tam gdzie się opłaca
    > najbardziej. Jak z Chin, to kupować u Chinoli. Amerykanie źle nie
    > wychodzą na tym, że elektronikę i ciuchy robią im skośnoocy.

    Mysle ze sie mylisz. Wychodza i to bardzo zle.
    Dowodem jest ciagle spadajacy $.

  • 65. Data: 2004-12-27 19:22:44
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Slawek 'IDEall' Fydryk wrote:
    > Nie widze powodu do przeplacania, a co do "i nie drozej, a 'drozej'",
    > to nie uwazam by zostawienie wiekszej sumy u Kowalskiego bylo tansze
    > niz zostawienie mniejszej 'Chinczykom'.

    Uzasadnij racjonalnie slowo "przeplacania" Jestem ciekawy skad bierzesz
    informacje o tym czy za dana usluge przeplacasz. Jezeli masz na mysli
    roznice cenowa to okreslaj to jasneij

  • 66. Data: 2004-12-27 19:24:42
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Jakub.S wrote:
> [...]
    > wycofam (zapłacone). Czekam za to na propozycję hostingu za 50 zł
    > na przyszły rok z serwerem w Polsce i opieką 24h na dobę. ;]

    Sorki ze nie przycialem posta. ALe kolego mily zacznij uzywanie grup od
    skonfigurowania czytnika !

  • 67. Data: 2004-12-27 20:09:49
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Noose wrote:
    > od taniego tym, ze z drogiego ludzie biora pieniadze do swojej kieszeni,
    > a my w THC 100% pieniedzy wkladamy w sprzet....

    no widzisz, a trzeba było zostawić trochę na łącza i oprogramowanie. I
    obsługę prawną.

    B.

  • 68. Data: 2004-12-27 20:15:26
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Adam Paluch wrote:
    > drazni mnie tylko taki styl pisania pt. "ja juz
    > wszystko wiem i widzialem"

    jak Ty się tu uchowałeś?

    B.

  • 69. Data: 2004-12-27 20:20:46
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Dec 2004 20:21:05 +0100, w <cqpnbg$1ih$1@link.cn.net.pl>, "Jaroslaw
    Druzbinski" <c...@c...net.pl> napisał(-a):

    > Mysle ze sie mylisz. Wychodza i to bardzo zle.
    > Dowodem jest ciagle spadajacy $.

    Myślę, że ich to w ogóle nie martwi, a już eksporterów w ogóle.

  • 70. Data: 2004-12-27 20:35:29
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Bronek Kozicki wrote:

    > jak Ty się tu uchowałeś?

    rozwin temat ;-) ale moze juz na priv, bo po co ten OT to niewiem ...

    --
    Adam Paluch