eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo sie dzieje gdy debilowi wmowisz, ze elektryk sie nadaje dla kazdegoRe: Co sie dzieje gdy debilowi wmowisz, ze elektryk sie nadaje dla kazdego
  • Data: 2022-04-05 22:24:02
    Temat: Re: Co sie dzieje gdy debilowi wmowisz, ze elektryk sie nadaje dla kazdego
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.04.2022 11:00, J.F wrote:

    > Angoli spytaj. Albo Szkotow.
    >
    > Zalożę sie, ze tyle to robią na jeden raz.

    tyle robię na raz ;)
    a tak na poważnie, lecąc od Glasgow to pierwsze radary chyba się
    pojawiają dopiero w Anglii w okolicach M6, ale one oznakowane, tak samo
    jak odcinkowe pomiary prędkości. Wszyscy jadą 80mph i w zasadzie dla
    mnie to wystarczające, ale zdarzało się jechać dłuższe odcinki 90mph
    (Glasgow-Leeds spokojnie robię z jedną przerwą, ale na autostradzie przy
    80 się nie męczę - tutaj nie ma takiego ruchu jak w Anglii, więc jedzie
    się spokojnie

    > A pewnie jeszcze mozna dumnym British Railways pojechac,
    > albo poleciec :-)

    wbrew pozorom kolej bardzo droga jest, jak nie jedziesz sam to już się
    nie opłaca (przy 700km można się zastanowić, przy 4.5h jazdy nie ma
    sensu, bo swoim nie trzeba kombinować z dojazdem pod bramę..)

    Lukasz