eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo sie dzieje gdy debilowi wmowisz, ze elektryk sie nadaje dla kazdegoRe: Co sie dzieje gdy debilowi wmowisz, ze elektryk sie nadaje dla kazdego
  • Data: 2022-04-08 07:13:34
    Temat: Re: Co sie dzieje gdy debilowi wmowisz, ze elektryk sie nadaje dla kazdego
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.04.2022 12:12, J.F wrote:

    > To sie polepszylo. Bo tak widze, ze Londyn-Glasgow 4.5h ...
    > 400 mil/640km ... samochodem w Niemczech poza szczytami moze bym dał
    > rade, ale to duzo szczescia trzeba :-)

    4.5h to jadę z Glasgow (no dobra, 25min od Gla, więc z Glasgow ok 4h) do
    Leeds, nie dojedziesz w tym czasie do Londynu (pomijając fakt, że do
    Londynu to samochodem nie ma sensu)

    > Z ostatnią milą pewnie wyjdzie dluzej. No i to jednak główna linia -
    > przesiadki swoje zabiorą.
    >
    > Ale ja nawet nie o tym - czas w pociagu mozna jakos wykorzystac.

    dokładnie tak, jakby nie patrzeć te 4h jeśli masz później spędzić 6h na
    spotkaniu

    > A cena ... 160 funtow w dwie strony, 91 litrow paliwa powiedzmy ...
    > po ile tam dzis dieselek w UK ?

    na jedną osobę jak najbardziej się opłaca, dla rodziny 2+2 niekoniecznie
    (choć może na takim dłuższym odcinku już tak)

    Diesla tankuję po ?1.7 na tańszych stacjach typu Tesco

    > Żona i troje dzieci :-)

    plusem jest to, że żona może prowadzić, więc się człowiek tak nie męczy

    Lukasz