  • Data: 2011-04-07 18:06:17
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-07 16:29, Waldek Godel pisze:

    > ja to wolałbym widzieć drogę oraz wolałbym, żebyś ty też widział drogę.
    > Ale ja to truskawki cukrem...

    Nie skumałeś ;P

    W syt, gdy powożę się z lapkiem jako navi (już nie za często)
    leży on na siedzeniu pasażera, i wspomagam(wspomagałem) się
    nim w konkretnych korkach. Widzisz przed sobą zatory ... bardzo
    często próbuję sam je objeżdżać ... ale mając "małą widoczność"
    hu z tego czasem wychodziło, bo np okazywało się, że w mieście
    jest tylko jeden most, czy też nasyp kolejowy ... Mając navi na
    laptopie widzisz dokładnie całe miasto, i intuicyjnie możesz się
    wspierać tym.

    Aktualnie mam navi 7 cali, i też jestem zadowolony, nie zasłania
    szyby, daje lepszy pogląd niż gówniane 4,3 i ma lepszą moc
    obliczeniową . A to wiadomo w navi jest ważne. Na lapku AM z
    trasą 800 k m po polsce z 16 punktami pośrednimi trasę
    przeliczała w 1-2 sekundy ... na małym urządzeniu mając tak
    wprowadzoną trasę o szybkim przeliczaniu można tylko pomarzyć :)
    . A używając traffica w AM z ciągłym przeliczaniem - nic tylko
    moc obliczeniowa i moc obliczeniowa. A tak się składa jakoś
    dziwnie, że im coś ma większy ekran, tym większy procek jest w
    środku. No chyba, że będziesz mi udowadniał, że są 4,3 szybsze
    od przeciętnego laptopa :)

    6008