  • Data: 2022-10-22 21:30:27
    Temat: Re: Co sądzicie o nowym akumulatorze Banner?
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.10.2022 o 09:33, J.F pisze:

    > Przez pewien czas..

    Tak z rok.

    > Roznie bywa.
    > Ciekawe, czy jak sie Twizzy rozladuje "calkowicie", to czy sie da
    > naładować :-)

    > Widac nie kupuje się ładowarek na literę f :-)

    Widać, że nie kupujesz. Ale Ty starym pierdziochem jeździsz to raczej
    nie będę się wzorował. :-)

    > Akumulatorow.

    To piszę, że w Twizy nie ma problemu.

    > To budzik ustaw i sie komunikuj o 6 rano :-)
    >
    > Wysylaj na serwer, albo drugie podobne urządzenie w domu postaw.

    Na razie niczego nie będę robił. Aku ma swoje lata, nie rozładowuje się
    bez powodu

    > A ja pisalem, zebys sie nie wyglupial, tylko podlaczyl ladowarke :-)

    Nie popadajmy w paranoję.

    > Cela to cela - ma nie tylko opor, ale i napiecie.
    > I jeszcze ma opor wewnetrzny - wysoki, bo urósł na skutek
    > rozladowania.

    Dobra cela nie jest zła. A ta jest zła.

    > Pododawaj sobie.

    > A ta jedna cela jest zasiarczona.

    > Mogla spowodowac nastepne problemy.

    > Za dokladnie :-P

    Ja Ci tak podrzucam do analizy bo lubisz :-) ale uważam, że za mało
    monitorujesz by wnioskować :-)