  • Data: 2022-10-21 09:33:58
    Temat: Re: Co sądzicie o nowym akumulatorze Banner?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Oct 2022 22:45:53 +0200, ii wrote:

    > Ale jak jednym jeżdżę to drugie stoi i nic mu nie jest.

    Przez pewien czas..

    > Widzisz, elektryk lepszy :-)

    Roznie bywa.
    Ciekawe, czy jak sie Twizzy rozladuje "calkowicie", to czy sie da
    naładować :-)

    > Ilekroć zostawiam Twizy na dłużej to odlączam go od ładowarki :-) Jak
    > ostatnio nie odłączyłem to się skopciła.

    Widac nie kupuje się ładowarek na literę f :-)

    > Taki urok spalinowców :-)

    Akumulatorow.

    > Jak uśpię to nie będę mógł skomunikować się, pisałem :-)

    To budzik ustaw i sie komunikuj o 6 rano :-)

    Wysylaj na serwer, albo drugie podobne urządzenie w domu postaw.

    > Przecież pisałem, trzeba mieć gdzie to raportować. Wydawało się, że to
    > 20mA a jest więcej i wychodzi, że trzeba kombinować.

    A ja pisalem, zebys sie nie wyglupial, tylko podlaczyl ladowarke :-)

    > No właśnie 5 a nie 6. A rośnie radośnie do 14,5V, na ile jest ładowarka.

    > "Lekko zwarta cela"? Jeśli cela przewodzi to jedyne napięcie jakie na
    > niej może być to takie, które odłoży się pod wpływem przepływającego
    > prądu.

    Cela to cela - ma nie tylko opor, ale i napiecie.
    I jeszcze ma opor wewnetrzny - wysoki, bo urósł na skutek
    rozladowania.

    > Podpinając 0,5A na kilka sekund raczej nie wywołasz spadku
    > napięcia do jakiego cela normalnie ładuje się.

    Pododawaj sobie.

    > Taki spadek możesz
    > uzyskać jak aku jest zasiarczony.

    A ta jedna cela jest zasiarczona.

    > Ten aku bardzo długo na biurku ładował
    > się normalnie. Ale w samochodzie nie funcjonował normalnie. Więc może
    > był zasiarczony. I może z czasem któraś cela faktycznie się skiepściła.
    > Ale mi się nie widzi, by ona jedna była problemem.

    Mogla spowodowac nastepne problemy.

    > No policz, 2+2=

    Za dokladnie :-P

    J.