  • Data: 2010-11-22 13:22:41
    Temat: Re: Co sądzicie o matizie?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *wchpikus* w wiadomosci news:icdi10$81c$1@news2.ipartners.pl napisal(a):
    > Witam!
    > Watpie, ale matiz ma chociaz poduche:)
    > Chyba ze zona jest juz tak brzydka ze kirownica na twarzy nie zmieni zbyt
    > wiele:) zart.
    > A tak serio, wszystkie stare konstrukcje niestety niosa ryzyko.
    > Nie wiem czy wogole pchalbym sie w auto za 4k..szczegolnie stare.
    > Lepiej dolozyc tak do 10k i wtedy szukac.

    Jesli ktos nie ma oporów to za polowe z 4kpln kupi 10-cio letnie auto które
    zapewni spore bezpieczenstwo podczas ewentualnej kolizji. Bedzie bilo na
    glowe Matiza, a i racji ceny auta mozna trafic egzemplarz bezwypadkowy,
    nawet z mala iloscia rdzy :)

    Pozdr

    PS. Dla mnie Polonez, bo o nim mowa, to bylo swietne auto miejskie :)