  • 11. Data: 2011-01-24 14:41:18
    Temat: Re: Co sądzicie o Kia Sportage?
    Od: "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Toz to ten sam koncern, ta sama fabryka (Zilina Slovakia ), mało rózniące
    > się modele ix35/sportage.

    a jaka jest trwałość tych aut na tle starszych Accentów itp?

  • 12. Data: 2011-01-24 14:47:47
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ihjvhu$if1$1@inews.gazeta.pl...
    > a jaka jest trwałość tych aut na tle starszych Accentów itp?

    Hyundai Pony rdzewiał w katalogu
    Sonata produkowana w Korei sprzedała się w milionach egzemplarzy, ma mnóstwo
    zadowolonych posiadaczy, w Polsce nią pogardzali miłośnicy golfów.
    Te auta ze Słowacji są zaprojektowane przez Niemca
    Z Korei mają tylko nazwę i kapitał.

    Rdzewieć będą jak każde nowe europejskie auto
    Gwarancję na perforację mają długą
    Ile maja VW ?

  • 13. Data: 2011-01-24 14:54:39
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ihjvhu$if1$1@inews.gazeta.pl...
    > a jaka jest trwałość tych aut na tle starszych Accentów itp?

    Zapytaj za 10 lat
    Na razie kupić ix35 czy KIA Sportage New niewielu Polakom się udało. Fabryka
    się nie wyrabia z zamówieniami

  • 14. Data: 2011-01-24 15:06:02
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-24 14:22, Cavallino pisze:
    > PLONK spamerze.

    No rzeczywiście, wkręca ludzi tylko,
    nie chodzi mu o żadną informację.
    Ferie, cholera.
    P.

  • 15. Data: 2011-01-25 08:35:23
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > No i w sumie fajnie sie jezdzilo, bardzo zwinny samochod, zakrecal w
    > miejscu. Stety niestety zawieszenie dosyc twarde, ale za to stabilne. Co
    > jeszcze?... z perspektywy francuskiego kanapowozu to troche glosno w
    > srodku i zawieszenie wali na dziurach, ale ogolnie sprawia wrazenie
    > solidnego samochodu.

    nie wiem czy coś się zmieniło na lepsze....
    ale poczytaj sobie o cenach części i serwisu KIA,
    może okazać się, że lepiej kupić droższy ale innego producenta...
    pozdr.
    Gr

  • 16. Data: 2011-01-25 09:34:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> napisał w wiadomości news:

    > nie wiem czy coś się zmieniło na lepsze....
    > ale poczytaj sobie o cenach części i serwisu KIA,

    A co z nimi?
    Bo co prawda robiłem głównie przeglądy, ale ceny serwisu utrzymują się w
    granicy stanów niskich.
    Części to fakt, drogie - więc kupuję gdzie indziej.
    Nie ma zakazu.

    > może okazać się, że lepiej kupić droższy ale innego producenta...

    Tak - i na przykład płacić dwa razy tyle za serwis.
    Zwłaszcza jak się gwarancja skończy po 2 latach, a Sportage będzie miał ją
    jeszcze na 5.
    Super porada.

  • 17. Data: 2011-01-26 10:25:41
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-01-24 14:29, Lucjan pisze:

    > A co zrobiłeś jakieś strony WWW i chcesz się nimi pochwalić?
    > Poza tym trochę dziwne podejrzenie żebym ja linkował do stron które są moje
    > kim ja bym musiał być magnatem jakiś internetowym by mieć tyle stron
    > internetowych?

    Co to za problem? Natomiast przy takiej ilości stron internetowych jest
    już szansa, że urząd skarbowy i zus dobiorą ci się do dupy...
    Nie za spamowanie, a za prowadzenie działalności gospodarczej bez
    rejestracji i odprowadzania odpowiednich "datków". Radziłbym jednak
    rejestrować to na firmę, a nie na osobę prywatną, bo straty możesz mieć
    większe niż zysk z reklam.

    Jeżeli się rejestrujesz, to przez pierwsze dwa lata płacisz 350 zł ZUSu,
    jeżeli "cię zarejestrują" z przymusu, to od razu leci 850 zł...
    oczywiście +odsetki za miesiące wstecz (jeśli np. zarejestrowałeś
    domenę w marcu zeszłego roku, to się uzbiera ponad 10 koła). Zatem radzę
    to przemyśleć... no i odpuścić ten spam, bo sporo osób się nieźle wkurwi
    jak się zorientują, że je w bambuko robi... oczywiście część się nigdy
    nie zorientuje.

    Rychu

  • 18. Data: 2011-01-27 12:20:06
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    robisz błędne założenie

    wyszedles z takiego, ze 100% uzytkownikow usenetu jest głupszych od ciebie i
    nikt nie polapie sie ze w sposob adekwatny do swojego intelektu probujesz
    wypromowac te strony. mlody i glupi jeszczejestes, slusznie ci kolega radzil
    zebys zalozyl DG bo jak sie ktos mocno wkurwi to pusci pismo do swojego
    lokalnego UKS - konsekwencje beda oplakane. dla ciebie.

    czesc usenetu to w rzeczy samej durnie. myślę jednak, że większość to ludzie
    dosc inteligentni. zalozyles naiwnie ze tu same tępaki siedzą i nic innego
    nie zrobia tylko beda klikac w twoje tandetne linki do rownie tandetnych
    stronek masturbujac sie przy okazji.

    tak więc odpuść sobie, pogadaj z kims kto zna sie na pozycjonowaniu i
    podpowie ci jak to robic bez wychodzenia na durnia.

    chcesz cos powiedziec OD SIEBIE, zapytac, skrytykowac czy skomentowac?
    prosze bardzo. ale z tym syfem wyp....udaj się gdzies indziej.

    sir

  • 19. Data: 2011-01-28 15:47:15
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-01-27 12:20, Michał Gut pisze:
    > robisz błędne założenie
    >
    > wyszedles z takiego, ze 100% uzytkownikow usenetu jest głupszych od
    > ciebie i nikt nie polapie sie ze w sposob adekwatny do swojego intelektu
    > probujesz wypromowac te strony.

    No wiesz... ;) 100% to nie, ale jak patrzę na połowę tych postów
    w tych tematach... :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 20. Data: 2011-01-28 21:41:46
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > No wiesz... ;) 100% to nie, ale jak patrzę na połowę tych postów
    > w tych tematach... :)

    :)))))))
    zróbmy założenie ze mamy tu wszystkich po trochu,a ze niektorym sie
    zachcialo wpadac w dysputy z tym baranem to coz... sam tez odpowiadalem.
    niniejszym zycze milego weekendu;)