  • 1. Data: 2005-04-21 20:20:35
    Temat: Co sądzicie o CDP czyli Crowley Data Poland?
    Od: "ADR" <n...@o...pl>

    Zaczynam mieć złe przeczucia i z tego co czytam nie tylko ja.

    Sprawa dotyczy umowy, a dokładniej jej metody rozwiązania.
    Czy macie jakieś doświadczenie z Crowley'em, bo odnosze wrażenie że jestem
    kolejnym wydyma... abonentem.
    tz. Umowa jest tak spreparowana że po wnikliwej analizie można odnieść
    wrażenie że jedyną metodą rozwiązania umowy jest jej kontynuacja?
    Powstrzymuje się od komentarzy dając im jutro szansę na załatwienie
    rozwiązania umowy nie do rozwiązania.
    Póki co przestrzegam wszystkich przed lukratywnym łączem od Crowley'a.

    Jeżeli można prosić o jakieś sugestie to ułatwiło by mi to sprawę. Może jest
    jakaś metoda ?
    Jeżeli nie załatwie sprawy normalnie w tz INDYWIDUALNYM PODEJSCIEM DO
    KLIENTA czy się CDP chwali to dam jutro upust wściekłości. Te Indywidualne
    podejście do klienta jak narazie sprawia wrażenie indywidulanego jego
    wydy.... !

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-04-21 22:42:03
    Temat: Re: Co sądzicie o CDP czyli Crowley Data Poland?
    Od: iupi <j...@g...pl>

    > Jeżeli można prosić o jakieś sugestie to ułatwiło by mi to sprawę. Może jest
    > jakaś metoda ?

    Mozna np czytac to co sie podpisuje.

  • 3. Data: 2005-04-22 05:24:16
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Te Indywidualne podejście do klienta jak narazie sprawia wrażenie
    > indywidulanego jego wydy.... !

    Ja swego czasu walczylem z CDP. Mialem straszne problemy z ich laczem i
    straszylem ze zerwe umowe. Oni sie tlumaczyli ze wszystko jest OK. W koncu
    ja zerwalem 4 mies przed koncem lojalki i odlaczylem sie od ich lacza ora
    ponformowalem ze moga sobie zabrac sprzet. Dalej przysylali faktury,
    straszyli ze to niezgodne z umowa etc. Po kojenych 3 mies przyslali jedna
    korekte i sprawa ucichla, wiec chyba mialem racje. W kazdym razie jesli masz
    uzasadnione powody do reklamacji to atakuj ich. Inaczej pozostaje Ci
    przeniesienie ich lacza do lokalizacji gdzie nie maja zasiegu, lub wziecie
    najtanszej wersji i zaplacenie za okres do konca trwania lojalki.

    Maciej

  • 4. Data: 2005-04-22 06:36:10
    Od: "ADR" <n...@o...pl>

    > Mozna np czytac to co sie podpisuje.

    Zapewniam Cię, że czytałem, ale tak napisanej umowy jeszcze nie widziałem.
    Jak masz czas to przeczytaj; jest na ich stronie. Żeby mieć jasność nie
    wystarczy czytać tam gdzie jest mowa o tym co interesujące sugerując się w
    nagłówkach. Treści przeplatają się w sposób nie zrozumiały nawet dla
    średniej klasy prawnika (mowa o zagmatwaniu).
    Mimo wszystko masz racje, ale nie tego oczekiwałem bo to przykre. Obyś nie
    podpisał takiej umowy i żeby nik Ci takiego sformuowania nie napisał.

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 5. Data: 2005-04-22 06:39:50
    Od: "ADR" <n...@o...pl>

> [...]
    > przeniesienie ich lacza do lokalizacji gdzie nie maja zasiegu, lub
    > wziecie najtanszej wersji i zaplacenie za okres do konca trwania lojalki.

    Dziękuje za odpowiedź, po nieprzespanej nocy też doszedłem do podobnego
    rozwiązania.
    Poprostu nie ma innego wyjścia. Jak ktoś myśli że to przesada nie uważnie
    przeczyta umowę którą dostarczą.

    Dziękuje za odpowiedź,
    Andrzej

  • 6. Data: 2005-04-22 12:27:00
    Od: "popo" <p...@m...pl>

    > Dziękuje za odpowiedź, po nieprzespanej nocy też doszedłem do podobnego
    > rozwiązania.
    > Poprostu nie ma innego wyjścia. Jak ktoś myśli że to przesada nie uważnie
    > przeczyta umowę którą dostarczą.

    a ja akurat dzis zaczolem rozmawiac na temat podpisania z nimi
    umowy...dzieki za ostrzezenie

    pozdrawiam
    popo

  • 7. Data: 2005-04-22 19:31:49
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > a ja akurat dzis zaczolem rozmawiac na temat podpisania z nimi
    > umowy...dzieki za ostrzezenie
    Uwazaj na nich bo przeginaja (a przynajmniej przeginali 2 lata temu)
    Ja mialem umowe na rok, a przez ten czas 3 razy zmienil sie moj opiekun.
    U mnie po prostu nie dotrzymywali gwarantowanej w umowie predkosci lacza.
    Zglaszalem do ich BOKu problemy, slalem statystyki, ale bez efektu. Po
    zerwaniu umowy sami sie poddali.

    Maciej

  • 8. Data: 2005-04-22 21:23:14
    Od: "chriso" <c...@n...interia.pl>

    > a ja akurat dzis zaczolem rozmawiac na temat podpisania z nimi
    > umowy...dzieki za ostrzezenie
    hehe
    kilka lat temu dorwala mnie ichnia pijawka
    nie mialem powodow do zmiany operatora, ale nie odpuszczal,
    zaproponowal okres testowy na lacze, poprosilem o umowe
    drobnym druczkiem na koncu bylo, ze jesli przed koncem okresu testowego nie
    oswiadcze ze koncze testy to oznacza automatyczne podpisanie umowy z
    dluuuuugim okresem wypowiedzenia

  • 9. Data: 2005-04-23 05:12:47
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    chriso napisał(a):

> [...]
    > drobnym druczkiem na koncu bylo, ze jesli przed koncem okresu testowego
    > nie oswiadcze ze koncze testy to oznacza automatyczne podpisanie umowy z

    bo oni dalej mysla ze CDP to doskonala marka ktora sama sie sprzedaje

    --
    Mateusz

  • 10. Data: 2005-04-23 09:14:07
    Od: "ADR" <n...@o...pl>

    > bo oni dalej mysla ze CDP to doskonala marka ktora sama sie sprzedaje

    Na szczęście jest już sporo konkurencji, ale i oni stosują podobną praktykę.
    Crowley jest ze USA, jest to firma rodzinna i z tąd taka umowa w stylu
    amerykańskim. Oni mogą wszystko, a jedynym prawem klient jest odwołanie się
    do sądu co podkreślają. Oczywiście na dwa pisma reklamacyjne na ani jedno
    nie dostałem odpowiedzi, ale to normala procedura CDP z tego co piszecie.

    A.