  • Data: 2011-11-22 23:51:02
    Temat: Re: Co sądzicie o Bilstein R-2000
    Od: "marianek" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestes pewien, ze ten olej jest spalany a nie gdzies wycieka? Bo jakby
    > nie bylo dymic powinno przy takim zuzyciu. Mozesz sprobowac na probe
    > zalac cos bardziej gestego.

    silnik od spodu jest suchy, na miejscu postojowym tez nie widac plam,
    robilem przegazowke w jednym miejscu i pod autem tez nic nie zostalo.
    Auto rozgrzewalem do 90st i gazowalem od odciecia nie widac bylo
    niebieskiego dymku, kolega jechal za mna i cisnalem silnik do odciecia
    twierdzil ze przy zmianie biegu nic nie zadymilo. Po odpaleniu raz zdarzylo
    sie ze przed 2-3 sek, wylecial niebieskawy obloczek, ale juz za drugim razem
    tego nie bylo. Naprawde nie wiem dlaczego wciaga tyle oleju.
    Zalewam go Mobilem 5W50, co proponujesz gestszego?
    Z gestszych olejow znam tylko castrola 10W60 ale watpie zeby to pomoglo,
    a marketowych zalepiaczy typu motor doctor boje sie wlewac do silnika.