  • 1. Data: 2012-12-11 21:03:37
    Temat: Co sądzicie o motocyklu Yamaha Yz 85 na początek?
    Od: piston998 <patryk199830@_NOSPAM_vp.pl>

    Co sądzicie o motocyklu yamaha yz 85 na początek ? dodam że mam 150 cm i
    45 kg.

  • 2. Data: 2012-12-11 21:08:37
    Temat: Re: Co s?dzicie o motocyklu Yamaha Yz 85 na pocz?tek?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-12-11 21:03, piston998 pisze:
    > Co sądzicie o motocyklu yamaha yz 85 na początek ? dodam że mam 150 cm i
    > 45 kg.
    >
    > --

    Zmień na początek wagę-pisałeś już że ważysz 50,47 i 45kg

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 3. Data: 2012-12-11 21:12:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-12-11 21:08, Monster pisze:

    > Zmień na początek wagę-pisałeś już że ważysz 50,47 i 45kg

    Najwyraźniej się nas boi i chudnie z nerwów.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2012-12-11 21:13:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Zmień na początek wagę-pisałeś już że ważysz 50,47 i 45kg

    Synek chudnie w oczach. Pisalem juz zeby zaczal od kartefli bryzganych z
    boczkiem ale wyraznie nie wzial sobie tego do serca.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-12-11 21:17:44
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-12-11 21:13, Kuczu pisze:

    > Synek chudnie w oczach. Pisalem juz zeby zaczal od kartefli bryzganych z
    > boczkiem ale wyraznie nie wzial sobie tego do serca.

    Dobrze że chociaż wymiar trzyma.

  • 6. Data: 2012-12-11 21:29:09
    Od: piston998 <patryk199830@_NOSPAM_vp.pl>

    Monster napisal

    > Dobrze Ĺźe chociaĹź wymiar trzyma.
    chuj z tym, powiedzcie mi czy to dobry motocykl na początek.. :)

  • 7. Data: 2012-12-11 22:10:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-11 21:29, piston998 pisze:

    > chuj z tym, powiedzcie mi czy to dobry motocykl na początek.. :)

    tak, tylko przytyj troche bo jak Cie poniesie i przykryje to zginiesz na
    miejscu.

  • 8. Data: 2012-12-11 22:27:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-11, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > tak, tylko przytyj troche bo jak Cie poniesie i przykryje to zginiesz na
    > miejscu.

    Nie sprowadzaj mlodego na zla droge, jaka laska na niego poleci jak bedzie
    mial 150cm i 80kg??

    Pozatem:
    "W sumie to nie wiem. Jakoś tak ostatnio rzuciło mi się w oczy, że w Polsce
    grubasów przybywa. Faceci nie dbają o siebie i tyją na potęgę.

    Niedawno spotkałem się z grupą 8 "czoperowców". Tylko dwóch nie miało
    wyraźnej nadwagi. Czasem może warto krzyknąć na jednego czy drugiego - to
    się ocknie i wróci na jasną stronę mocy." Marcin N

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-12-11 23:21:20
    Od: piston998 <patryk199830@_NOSPAM_vp.pl>

    AZ napisal

> [...]

    > wyraźnej nadwagi. Czasem może warto krzyknąć na jednego czy drugiego - to
    > się ocknie i wróci na jasną stronę mocy." Marcin N
    Ale narazie mam 14 lat to powinienem coś urosnąć :P

  • 10. Data: 2012-12-12 00:14:32
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Nie sprowadzaj mlodego na zla droge, jaka laska na niego poleci jak bedzie
    > mial 150cm i 80kg??

    Jakaś się znajdzie, osobników tej płci tłustych też przybywa więc szansa jest a
    przynajmniej będzie miał okazję dożyć ;)

    --

    morghul