  • Data: 2009-05-22 06:34:39
    Temat: Re: Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Czyzby twoja siec wisiała u mnie z cala pula adresowa na firewallu ?

    Bardziej zastanawiam się, jakie on ma łącze ... :) I czy ktoś nie ma
    większego ... i co się stanie, jak ktoś obejrzy jego strony www ...
    oczywiście nie w jednej sesji ... poza tym po wysłaniu requesta http
    można go przecież zerwać i zacząć na nowo ... itd ...

    Życzę powodzenia z takim podejściem.

    Wojtek