eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo robić po nieprzyjęciu mandatu?Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!dia
    blo2.news.osn.de!195.114.241.41.MISMATCH!feeder.news-service.com!xlned.com!feed
    er5.xlned.com!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMAT
    CH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    Date: Tue, 21 Jun 2011 22:07:18 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    References: <4e00c70c$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e00e084$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4e00e084$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <4e00f9f6$0$2501$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.66.34
    X-Trace: 1308686838 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2501 83.11.66.34:3232
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:681090 pl.misc.samochody:2377910
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-21 20:18, to pisze:
    > begin Tomasz P yra
    >
    >> Jak najlepiej zredagować takie pismo? "Po ludzku", czyli zwięźle i
    >> treściwie napisać o co chodzi? Czy lepiej wysilić się na język
    >> urzędowo-prawniczy wplatając w środku zdania pełne tytuły aktów
    >> prawnych, numery dzienników ustaw itp. itd. - wtedy jedno zdanie lubi
    >> być bardzo długie i obawiam się czy gdzieś po drodze nie zginie jego
    >> sens.
    >
    > Nie znam się na postępowaniach mandatowych, ale znam się na ludziach,
    > dlatego trzymałbym się najbardziej istotnego argumentu, czyli że jeśli
    > urządzenie o dokładności +/- 3 km/h wskazało przekroczenie o 2 km/h, to
    > nie jest możliwe stwierdzenie, czy to przekroczenie miało rzeczywiście
    > miejsce. Napisałbym to językiem formalnym i wskazał dokładnie źródło tych
    > +/- 3 km/h (homologacja, instrukcja urządzenia, nie wiem gdzie to jest).

    No tylko właśnie się zastanawiam, czy może strażnik wie w tej kwestii
    coś czego ja nie wiem - że gdzieś jakiś absurd został przyklepany ustawą
    czy czymś i w świetle prawa okaże się że dokładność nie jest istotna, bo
    np. jest zgodna z rozporządzeniem czy coś.


    Bo zastanawia mnie jedna rzecz - rozporządzenie i dane techniczne
    producentów prawie wszystkich urządzeń pomiarowych (i ręcznych i
    automatycznych) podaje tolerancje +-3km/h do 100km/h i 3% powyżej 100km/h.

    Co oznacza że około 1/3 wszystkich pomiarów prędkości powinno się
    kwalifikować do przynajmniej obniżenia progu kwotowo-punktowego.
    Przykładowo przekroczenie 102/50, powinno się kwalifikować nie do
    przedziału +50, a +40-49 (bo mógł jechać 102+-3, czyli np. 99).

    W KW i KPW nie ma znajdującego się w KK punktu o rozpatrywaniu
    niedających się usunąć wątpliwości na korzyść oskarżonego, na który w
    zasadzie należałoby się powołać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: